{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Kærlighed til dyr ... {{forumTopicSubject}}


Jeg støtter dyrene

Jeg har lige hjulpet dyr i nød ved at give et bidrag til World Animal Protection. Du kan også være med til at gøre verden til et bedre sted for dyr.

Det er utroligt, hvad mennesker kan finde på af onde ting mod dyr, for at de skal underholde dumme turister, jeg kan slet ikke forstå, nogen vil se på det, velvidende hvad de ikke har været igennem af tortur, inden de overgiver sig til onde mennesker smiley smiley smiley

https://www.worldanimalprotection.dk/vores-arbejde?_ga=2.238432832.1794643809.1526385545-161121337.1523970706&_gac=1.262866232.1526385545.EAIaIQobChMIjuiR5NSH2wIVzIyyCh2uVgD3EAEYASAAEgL63_D_BwE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kærlighed til dyr ...
  • #2   16. maj 2018 Jeg har samme indstilling som Claus, stort set går der kun 25% pr. krone til selve arbejdet resten er lønninger, udstyr osv....til tider mindre. Det lyder da flot at man har samlet 10 millioner ind hvor resten 2,5 millioner går til arbejdet. Det lugter da fælt af en fed fidus.

    Store forkromede kontorer, masser af betalt ansatte en direktør der går af skal da lige have nogle millioner ned i lommen osv....

    næ så hellere det nære som Inges kattehjem som får 5000 kr årlig fra mig.


  • #3   16. maj 2018 Kattens Værn var i min overvejelse, men der var en skandale med dyre apparater, kan ikke huske hvad det var, så nu har jeg tænkt på Inges Kattehjem.
    Flere af mine katte er blevet kastreret der, og byttet, hvis vi havde en kat med problemer. smiley


  • #5   16. maj 2018 #1 - nu er det så også et kæmpe projekt og et fuldtidsjob, så hvem ville have råd til at påtage sig sådan et job u/løn, det ville da kun være, de multimillionære der kunne det. Jeg har det meget svært ved, ikke at støtte det, men jeg kan forstå på #2, at du har fuld kontrol over regnskaberne, mon ikke du kunne linke det, så jeg kunne blive overbevist.

    #3 - når jeg bliver pensionist, så vil jeg være frivillig i Inges Kattehjem smiley smiley

    #4 - jeg har det på samme måde.


  • #7   16. maj 2018 Ja, men når det så kommer til dyr, så er det åbenbart noget andet. Men jeg vil selv lige prøve at undersøge det, for det kan man vel nok spørge om, hvad pengene går til, jeg har så svært ved at se, hvordan de behandler levende dyr, det er så rædselsfuldt at se smiley

    Vi kan trække op til 15.900,- kr fra i skat.


  • #8   16. maj 2018 Nu har jeg lige sendt en mail og spurgt ind til regnskabet. Spændende at høre smiley

  • #9   16. maj 2018 Nu har jeg så modtaget et regnskab fra Woldanimalprotection, mon jeg også kan modtage et regnskab over det Portvins-Polysl påstår smiley smiley smiley

  • #11   16. maj 2018 Ja, det må jeg gerne, men jeg synes lige Polysl også skal have lov til at dokumentere hans regnskab smiley

  • #12   16. maj 2018 NU er du så god til regnskab så jeg overlader det til dig selv a søge dine info...jeg gider ikke..

  • #13   16. maj 2018 Du skal heller ikke søge mine info, du skal bare dokumentere dine egne i #2 smiley

  • #16   16. maj 2018 hund smager af et eller andet mellem kanin og flæskesteg.

  • #17   16. maj 2018 Jeg vil tro, at ulve smager mest i retning af hund.

    Det vil glæde mig, den dag, der kommer ulvekød på menuen.


  • #18   16. maj 2018 Tag endelig ikke fejl: Jeg elsker absolut også dyr-

    især grillet eller stegt.

    Men jeg giver ikke noget til disse pladder- romantiske "firmaer".
    Levende væsener skal behandles med respekt, også selv om det er dyr, der er avlet for at blive føde til mennesker.


  • #19   17. maj 2018 Her er den mail, jeg modtog smiley - det er langt fra Polysl ideer om, hvad der går til hvad smiley

    Tak for din støtte.



    Du kan på vores hjemmeside se hvad penge går til i procent: https://www.worldanimalprotection.dk/om-os/oekonomi

    Her kan du se at 9,5% går til administration og 73,7% går direkte til vores kampagner og projekter.

    På samme side kan du også læse vores årsberetninger for de sidste mange år. Her kan du læse mere om de resultater vi har opnået de enkelte år.

    Har du spørgsmål til dette, så ring eller skriv endelig til os.



    Med venlig hilsen/Kind regards



    Michelle Rasmussen

    Supporter Service



    World Animal Protection Denmark

    Amagertorv 29, 2

    1160 København K

    Tlf.: 3393 7212


  • #20   19. maj 2018 Jeg synes, det er et godt regnskab, så al mulig grund til at støtte om dette foretagende, hvis kærlighed til dyr er stor nok, det er den for mig smiley smiley smiley

  • #22   20. maj 2018 Efter en meget dårlig oplevelse for nogle år siden med Inges kattehjem, er det ikke et sted jeg ville støtte.

    En veninde var på ferie, blev ringet op af vicevært der havde hørt lyde fra hendes kælderrum og mente at der var kattekillinger. Hun bad mig om at gå ned og tjekke. Der er lås på gårddøre, så gravid kattemor må have smuttet ned, efter nogen har ladet døren stå åben.
    Jeg beder en ven gå med, ifald jeg har brug for hjælp. Bag en madras finder vi en død kattemor samt 3 killinger, 2 andre killinger er i live men medtaget. Tålmodigt med finger drypper vi forsigtigt vand i munden på dem. Det hjælper rimeligt hurtigt, og de begynder at bevæge sig, men også klynke.
    Vi ringer til Inges kattehjem, forklarer situationen, og om vi kan komme med dem. Det er rent faktisk Inge som vi taler med. Hun var meget ubehagelig, bander, for de havde .... ikke plads til at tage alle de hjemløse killinger der kom. Vi skulle bare lade dem være og dø af sig selv! Det kan vi naturligvis ikke bære at gøre, og siger at vi kommer med dem!
    Forsigtigt lægger vi de to små helt hvide 'vatbolde' i papkasse med varme håndklæder, som min ven sidder med i skødet i bilen, og han fortsætter med giver dem vand.
    Da vi næsten 1 time senere ankommer til Inges kattehjem er hendes humør ikke blevet bedre, gnaven og sur er hun. Vi tømmer vores punge for kontanter, 200 kr., hvilket hjælper lidt.

    Naturligvis kan tingene have ændret sig senere, men den oplevelse var ikke rar.



  • #23   20. maj 2018 Hun er sgu da en led sæk!!!

    Hun burde end ikke have lov til at have kakkerlakker eller hvepse...... Jo, på egen bopæl.

    Smatso!!!!


  • #25   20. maj 2018 Off topic.

    Hvordan melder man sig ud af en gruppe?


  • #27   20. maj 2018 Det må være browser....

  • #30   20. maj 2018 Claus.

    Det haster nu heller ikke. smiley


  • #32   20. maj 2018 Selvfølgelig Claus.... smiley

  • #33   20. maj 2018 #22 - Cris, det kan jeg slet ikke forstå, men Inge er ikke mere, hun er død, mener det er godt et år siden, men hun har da sørget for, at Inges Kattehjem skal bestå, jeg har altså kun gode historie fra Inges Kattehjem.

    #25 - Alan, du går i den pågældende gruppe, klikker på medlemmer, så kommer du selv frem og der er en tekst, hvor der står: Udmeld mig, den klikker du på smiley


  • #34   21. maj 2018 Og hvis ikke, så går du på forsiden af gruppen, hvor der står: Forlad gruppen, den klikker du på smiley

  • #36   21. maj 2018 Jeg takker jer så meget. smiley

  • #37   21. maj 2018 Godt så - men kærlighed til dyr, vil vi ikke melde os ud af smiley smiley smiley

Kommentér på:
Kærlighed til dyr ...

Annonce