{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Peter D
Peter D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

folk der skal af med dyr.? {{forumTopicSubject}}

det er noget som jeg har undret mig en del over! når man anskaffet sig et dyr (hund, kat, hajer???) også når man ikke lige kan magte det mere vælger man at SÆLGE det? anskaffer man ikke et dyr af kærlighed og ikke forretning? jeg mener hvorfor skal man have penge for noget som man ønsker alt det bedste for? nu har jeg selv en hund og hvis jeg skulle af med ham (som jeg aldrig skal) ville jeg da aldrig bede om penge hvis det var det perfekte hjem?
Er bare mig der er noget i vejen med?
jeg vil ikke linke til nogen eksempler da man ikke må hænge nogen ud..
Men en eller anden fortæl mig hvorfor man skal have penge for at give sin "bedste ven" et nyt og bedere hjem??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk der skal af med dyr.?
  • #1   22. jun 2010 nu har jeg selv min hest til salg, og selvfølgelig koster han da noget, en hest er ikke billig i indkøbspris og pasning, og jeg kommer ikke til at tjene på salget, men hesten har den værdi den nu har, og sælges for den pris, hvis ikke mindre faktisk..

Hvis de var gratis ville du risikere der kom en ny familie som faktisk ikke aner hvad det dyr indebærer at passe, og dermed i værste fald ender i vanrøgt..

Det er hvertfald min mening :o)

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #2   22. jun 2010 tror desværre der vil komme mange mærkelige mennesker forbi hvis dyret var gratis,

• #3   22. jun 2010 Mennesket er født til og være grådig.
    Mer vil ha mer... Hvis vi selv kunne vælge.

Jeg er ingen undtagelse.

• Peter D
    Peter D Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   23. jun 2010 nu behøver man jo ikke at give den til de første der kommer forbi, man må jo gerne undersøge folks baggrund inden..

• #5   23. jun 2010 Hvis du sælger et dyr til en fornuftig dyr pris, og en henvender sig, så tror jeg mere de vil passe på det og give kærlighed til det, end at spilde de penge.

• dorthe k
    dorthe k Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 34
    #6   23. jun 2010 hvis jeg selv skulle sælge min hund videre hvilket heller aldrig ville ske så ville jeg tage lidt penge for hende pga en person som får en hund gratis eller ikke har råd til at give lad os sige 1000kr har personen så råd at give den ordentlig mad hver dag? har personen råd til dyrelæge hvis den blir syg? tja med hensyn til dyrelægen vil jeg ikke mene man har råd hvis man ikke kan give 1000 kr for en hund hvilket mange desværre ikke kan eller vil ! men jeg forstår så ikke dem der tager overpris for deres hund, for det er at være grådig. så engang en der tog 9000 for en 5 år gammel labrador blanding hvilket jeg ikke syntes man kan tillade sig han påstod det var fordi han elskede den så meget, elsker man sin hund så meget så find en løsning og beholder den.

• #7   23. jun 2010 Gode argumenter i kommer med hensyn til pris,... Dyret skal koste penge, for ikke at trække hvem som helst til...

.. Jeg er meget interesseret i at høre folks mening omkring det med at have et dyr i kort tid og dernæst sælge det...

..Jeg kender utallige mennesker som lige har en hund et år og sælger videre fordi de ikke magter det, men alligevel får en ny som de heller ikke magter, eller flere katte i løbet af ingen tid...

• #8   23. jun 2010 Robert A / Forståeligt!!

• #10   23. jun 2010 jeg tager 500 kr for de killinger som jeg sælger, for at dække bare lidt af det som det koster at have dem..

Og nej, de var ikke planlagte fik mormis og killinger overrakt smiley

Desuden vil der seriøse købere gerne give lidt for deres dyr.. Jeg vil personligt aldrig forære et dyr gratis væk til en fremmed

Kommentér på:
folk der skal af med dyr.?

Annonce