folk der skal af med dyr.? {{forumTopicSubject}}
det er noget som jeg har undret mig en del over! når man anskaffet sig et dyr (hund, kat, hajer???) også når man ikke lige kan magte det mere vælger man at SÆLGE det? anskaffer man ikke et dyr af kærlighed og ikke forretning? jeg mener hvorfor skal man have penge for noget som man ønsker alt det bedste for? nu har jeg selv en hund og hvis jeg skulle af med ham (som jeg aldrig skal) ville jeg da aldrig bede om penge hvis det var det perfekte hjem?
Er bare mig der er noget i vejen med?
jeg vil ikke linke til nogen eksempler da man ikke må hænge nogen ud..
Men en eller anden fortæl mig hvorfor man skal have penge for at give sin "bedste ven" et nyt og bedere hjem??
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 116
Hvis de var gratis ville du risikere der kom en ny familie som faktisk ikke aner hvad det dyr indebærer at passe, og dermed i værste fald ender i vanrøgt..
Det er hvertfald min mening :o)
jul 2008
Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 21 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 5.459
Mer vil ha mer... Hvis vi selv kunne vælge.
Jeg er ingen undtagelse.
jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 73 Svar: 162
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Svar: 34
nov 2008
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 881
.. Jeg er meget interesseret i at høre folks mening omkring det med at have et dyr i kort tid og dernæst sælge det...
..Jeg kender utallige mennesker som lige har en hund et år og sælger videre fordi de ikke magter det, men alligevel får en ny som de heller ikke magter, eller flere katte i løbet af ingen tid...
nov 2008
Følger: 27 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 881
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 2.197
Og nej, de var ikke planlagte fik mormis og killinger overrakt
Desuden vil der seriøse købere gerne give lidt for deres dyr.. Jeg vil personligt aldrig forære et dyr gratis væk til en fremmed
folk der skal af med dyr.?