{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Den gode tone efterlyses {{forumTopicSubject}}

Selv om jeg er bare er en "rookie" her på Baboom tillader jeg mig alligevel at anfægte tonen i debatten.
Nogle få debattører er tilsyneladende lagt for had og svines til når de deltager i debatten.
Vi er jo ikke ens og derfor er både vore holdninger og måden vi udtrykker os på forskellige hvilket al debat jo handler om.
Som C. Kjærsgaard udtrykker det "jo mere uenige man er jo pænere skal man tale /skrive".
Jeg forsøger ikke at lege dommer, men jeg synes det er en falliterklæring hvis nogle debattører forlader sitet fordi de bliver svinet til når de deltager i trådene.
Jeg kan ikke forestille mig at nogen er interesseret i et forum hvor alle sidder og bekræfter hinanden.
Der skal sku være plads til alle hvis interessen for sitet skal bestå.

Hvad mener du / i ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den gode tone efterlyses
  • #3   10. feb 2018 Er igang med at læse historikken - vender tilbage smiley

  • #4   11. feb 2018 Havde du en anden profil førhen Claus ?
    Jeg kan ikke find en disse med Claus G i de gamle tråde, hverken under politik eller off topic smiley


  • #8   12. feb 2018 #6
    Ok tak. Det forklarer jo hvorfor jeg ikke kan finde dig smiley


  • #9   13. feb 2018 Jeg kan også godt lide en god tone, men in mente, så er vi også nogle her, der kender hinanden rigtig godt, hvor det kan betyde, vi har et lidt specielt "sprog", uden at det har en større betydning, som sådan.

    Jeg synes heller ikke det gør noget, at debatten lige ryger på et side spor, men at det så skal vende tilbage til kommentarsporet igen.

    Men et er at holde en god tone og et andet er at spamme debatterne, der er desværre nogen her, som er ekspert i det sidste og dem har jeg blokeret.

    Jeg er af den opfattelse, at kaster vi en debat i luften, så må det være den, som er trådholder, jeg gider bare ikke fnidder i mine tråde og det har ikke noget med had at gøre, jeg har forsøgt at undgå blokering, men det er desværre ikke muligt trods utallige henstillinger, jeg samler på kvalitet.


Kommentér på:
Den gode tone efterlyses

Annonce