{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.760 visninger | Oprettet:

Til alle jer som vil have store muskler {{forumTopicSubject}}

Lær hvordan du laver dine muskler vokse hurtigere

Advarsel - Denne artikel er ikke for sarte sjæle!

Så du ønsker at kende de hemmeligheder til at bygge store muskler? Nu må du forstå, at hvis du ønsker at opbygge anabolske enorme eksplosive muskelmasse, så du skal have engagement og fulde engagement for at få den muskuløse krop, du kunne have.

Ovenstående erklæring er en no brainer right? Så hvorfor er det, at muskuløse wannabes er vedligeholdelsesmiddel internettet hverdagen for at få en hurtig løsning på, hvordan man opbygger større muskler hurtigt, ofte falder for nogle tvivlsomme muskeltræning programmer, der tilbyder angiveligt øjeblikkelig eksplosive muskel vinde og komme væk skuffet? Er du en af dem?

Jeg vil ikke hakke mine ord her i modsætning til nogle hjemmesider i håb om at sælge dig deres såkaldte muskel bodybuilding programmer, og proklamerer, hvor nemt det er at være en muskel luns. C'mon, hvis du virkelig ønsker at opbygge og få virkelig store imponerende muskler, så du skal være klar til at tage hårde, men tilfredsstillende indsats for at opnå den ønskede krop!

Du skal være parat og villig til at sætte i grynt og svede for at få virkelig store ellers, glem det.
Derfor denne artikel med tips om at stimulere dine muskler til at vokse rigtig store er til de hardcore muskeltræning entusiaster kun. Det er for dem af jer, der ønsker at opbygge massive veldefineret muskelmasse som dem af bodybuildere!

Hardcore bodybuilding indsats er involveret, og medmindre du er klar til at tage hårde slag til at vokse rigtig store anabolske muskler, så skal du ikke gider at læse videre. Sikker på du vil fortsætte læsning?
Derfor er oplysningerne i de links, som jeg vil vise dig, vil være i en no nonsense natur og endda kan få temmelig stødende for nogle af jer.

Jeg mener, du er i den virkelige ting, right? Eller foretrækker du en tøsedreng tilsløret oplysninger bare for at forføre dig til at købe nogle af de såkaldte nemme muskeltræning programmer, der ikke virker?

Med andre ord, hvis du ønsker at opbygge store definerede muskler skal være i stand til at tage det som en mand! Hvis du tror du er mand nok, så læs videre! Du er blevet advaret!

Hvordan man opbygger muskler
Godt, fordi du stadig læser dette, kan jeg roligt gå ud fra, at du virkelig er fast besluttet på at bygge store plader af rock hårde massive muskler på din krop, har jeg ret? Så før vi starter, skal du forstå din kropstype, så du kan forstå, hvor lang tid det vil tage for dig at få din muskuløs krop til den ønskede størrelse.

Der er grundlæggende tre kropstyper, og selvom de fleste folk tilhører en bestemt kropstype, vil de også få nogle funktioner af den ene eller den anden i blandingen.

• endomorph - Hvis du er en endomorph, så har du en større krop ramme end den gennemsnitlige person og har tendens til at sætte på i vægt let (kropsfedt), hvis du ikke allerede er overvægtige. Jeg foreslår, at hvis du hører til denne kropstype kategori, hvis du mister din overskydende fedt, før Begyndende et træningsprogram til at bygge helt store muskler.

Selv om det er rigtigt, at jo mere muskelmasse du har, jo lettere er det for dig at tabe sig (fedt) på grund af jeres øget stofskifte, jeg ikke foreslå, at du gør netop, at hvis du allerede er overvægtige. Det er fordi når du stimulerer din muskel vækst, vil dine muskler være voksende under dit fedt og vil gøre dig til at se endnu mere klodset og visuelt federe. Du kan begynde at opbygge muskler, når du er på en sundere ønskede vægt.

Du vil ikke kunne se din muskel Defintion eller dine 6 pack abs, fordi dine muskler er skjult under de lag af fedt. Selvom du kan opbygge massive muskler under din krop fedt, kan du få demoraliseret og derefter opgive at arbejde helt ud. Så er det ikke mere fornuftigt at tabe sig først, hvis du er en endomorph?
Klik på dette link, hvis du ønsker at tabe sig og tone dine muskler først.
http://www.burnthefat.com/

• mesomorph - Som mesomorph, er du genetisk velsignet at have en naturlig pasform og atheletic krop. Du er den type at se eksplosive muskelvækst, hvis du kender videnskab til bodybuilding og tog med gode uddannelse teknikker. Tak din heldige stjerner, at din søgen efter at opnå en større og muskuløs krop vil være meget lettere og hurtigere end dem, der ikke har din krop type.

Du er genetisk velsignet med bodybuilding og atletiske gener. Med korrekte og gode træningsmetoder, vil du fortsætte med at se dine muskler større for uge efter uge, og snart vil de blive sprængfyldt sømmene på din trøje, og endda dine bukser! Til, vil muskeltræning være en knivspids salt, det vil sige, hvis du træner og spiser korrekt

• ectomorph - En ectomorph er naturligt tynd og mager. Folk, der hører til ectomorph kropstype er undertiden kaldes »hardgainers '. Da en ectomorph er en omvandrende kalorie ovn, du brænde op de fleste af dine kalorier, før de selv kan fodre dine muskler for dine muskler til at vokse.
Du har sikkert prøvet alt, hvad du kan for at tage på i vægt og alligevel, at ekstra pund eller to er altid undvigende. Så du bliver nødt til at arbejde hårdere for at få dem fabelagtig muskel vægt.
Den gode nyhed er, at det kan gøres! Du kan få muskelmasse. Jeg ved, at for sikker, fordi jeg har trænet mange hardgainers at vokse fra deres tynde afpillede krop struktur til at blive flotte muskuløse hunks!

• Hvis du ikke tror, at hardgainers kan få stor muskelmasse, bare tage et kig på billedet ovenfor! Kan du nu se, hvorfor jeg kan forsikre Dem, at Ectomorphs eller naturligt tynde og tynd folk kan tage på i vægt og er i stand til at bygge flotte muskuløse fysik!
Det eneste spørgsmål er, at du ved, hvordan man? Deri ligger hemmeligheden om at opbygge store muskelmasse for mager og tynde mennesker.

• Hvordan at bygge større muskelmasse Workout Øvelser
• Det betyder ikke noget om, hvis du er en endomorph, mesomorph eller endda en ectomorph, alle kan få den muskuløse krop, du ønsker. Her er nogle grunde til, at nogle af jer der allerede har arbejdet regelmæssigt og har endnu ikke se nogen reel håndgribelige muskel vækster.

Først og fremmest kan du fortælle mig, hvad er de hyppigste vægt ressistance øvelser du se folk gøre, når de er i fitnesscentret? Yup, de mest almindelige øvelser er bivirkninger bøjninger til at slippe af kærlighed håndtag, bicep krøller, håndled krøller til at uddanne deres underarme, tricep extensions, sidde ups og lignende er de ikke?

Nu, hvis du laver disse sølle øvelser, for derefter at blive forberedt på en ubehagelig overraskelse! Du spilder din freaking tid og kræfter! Ja, disse øvelser helt sikkert har deres egne fordele, men de er ikke de øvelser, for at du effektivt at bygge kæmpe store samlede muskelmasse!

Hvis du laver side bøjninger eller talje snoede øvelser, er du sandsynligvis en endomorph forsøger at slippe af med din kærlighed håndtag, right? Nu har du måske hørt det før, men jeg siger det igen for at brænde det ind i din hjerne. Der findes ikke sådan noget som spot reduktion! Så uanset hvor hårdt dit arbejde dine obliques (musklerne under din kærlighed håndtag), vil din kærlighed håndtag altid være der, medmindre du mister nok bodyfat.

Faktisk kan din kærlighed håndtag vokse sig endnu større, fordi nu har du muskler vokser under dine fedtstoffer og dermed fortykkelse din talje videre! Afslut at gøre disse ubrugelige sølle øvelser og begynde at tabe sig til at reducere maven fedt og kærlighed håndtag.
Nå .... så du laver hundredvis af Sit ups hverdagen til at bygge dine mavemuskler muskler, så du kan flagre din seks pack abs? Lad mig stille dig et spørgsmål. Hvis det er tilfældet, hvorfor er dine 6 pack abs ikke udviser efter år og tusindvis af Sit ups, ben indsamlingsaktioner og elendige ab crunches?

Årsagerne er faktisk meget simpelt. For det første, sidde op er en af de værste abs øvelser og som en kendsgerning, kan endda føre til alvorlige rygskader, hvis det gøres forkert over en periode (som skal være for en anden artikel).

Den anden grund er, at hvordan kan du se dine fabelagtige seks pack abs, hvis din mavemuskel der gemmer sig under din mave fedt? Derfor, for at se dine mavemuskler muskler, skal du tabe de overdrevne fedt på din mave!

Nu er de andre almindelige øvelser såsom håndledet bøjninger, bicep krøller, ben udvidelser, tricep push downs etc er kroppens specifikke øvelser, og disse øvelser arbejde på isolerede muskler dele såsom biceps eller underarme, bare for at nævne 2 bestemte kropsdele.

Øvelserne vil stimulere væksten i de specifikke kropsdele og fast muskel vækst for hele kroppen vil være pinefuldt langsom, fordi du vil bygge muskler del for del og mursten af pinefulde mursten.
Tænk over det. Kontrast disse sølle øvelser med at sige squat, der arbejder hele din underkrop, dine glutes (butt), hele din ryg og endda din kerne muskler på samme tid og på grund af dens intensitet, det efterlader dig gispende efter hvert sæt af squat, som til gengæld giver dig en god aerob træning samt så at forbrænde mere fedt kalorier!

Nu, selvom du kombinere disse sølle øvelser sammen, de overordnede muskelmasse bygning fordele ved blot en enkelt tung squat er langt mere overlegen hævet over enhver tvivl!

Så, hvis du ønsker at opbygge den samlede muskelmasse på hele kroppen, bør du udføre kraftige sammensatte øvelser som squat, døde lift og bænkpres! Disse øvelser er ikke kaldes BIG 3 for ingenting!
Men vær advaret. Sammensatte øvelser såsom squat, der arbejder mange muskel dele, der skal udføres med meget tungere vægte at være effektiv, og hvis din form og teknik, af vægt træning og muskeltræning er forkert, vil du ikke blive en succes på at få den maksimale effekt af anabolske øvelser og til at gøre tingene værre, er du også sætte dig ind i reel risiko for alvorlige grimme gym kvæstelser, somme tider endda varige mén.
Så for at få viden om hvordan man opbygger større muskler sikkert er af allerstørste betydning. Opbygning af store muskler er ingen hemmelighed, det er bare videnskaben, som du kan lære.

De bedste ønsker for dine store muskler bygning mål.


Kommentarer på:  Til alle jer som vil have store muskler
Kommentér på:
Til alle jer som vil have store muskler

Annonce