{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

gave til kæresten!? {{forumTopicSubject}}

okay.. grundet en rigtigt travl og dyr julemåned blev mig og kærsten enige om at vi ikke ville give hinanden så store gaver i år.
Jeg gav ham en parfume som han egentlig blev glad nok for, men han gav mig et rigtig dyrt ur + billetter til et show som jeg rigtig gerne vil se(og som han for alt i verden ikke gider spilde tid på , men gør det alligevel pga mig).
Jeg vil gerne give ham noget som han bliver rigtig glad for, men min problem er nu.. hvad skal jeg give ham?
Jeg vil gerne give ham noget han kan bruge, men også noget der er personligt og viser ham hvor meget jeg holder af ham.
Han har sagt jeg bare skal give ham ting til hans scooter hvis jeg skal give ham noget, men jeg synes det er meget upersonligt.
Tilbage hvor vi startede. Hvad kan jeg give ham? -Det største problem er at han ønsker sig aldrig rigtig noget og vil han have noget så får han (på en eller anden måde skrabet penge sammen og så køber han det)..
Vi har været sammen i snart 2 år... hvad kan jeg give ham??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gave til kæresten!?
  • *SloT* -
    *SloT* - Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
    #1   1. jan 2008 Tage ud at skyde lerduer med ham..

  • #2   1. jan 2008 tror desværre ikke lige han er til sådan noget smiley
    Ikke lige efter lerduer i hvert fald, og som jeg skrev jeg vil helst kunne give ham noget der er personligt som han vil blive glad for, ligesom han har gjort med mig..


  • #3   1. jan 2008 hvad med noget wellness?
    spa, massage, osv ?;)


  • #4   1. jan 2008 det har jeg overvejet, men han plejer bare at få ondt i ryggen når jeg masserer ham forlænge(uanset hvor blidt jeg prøver) og han har ikke tålmodighed til at sidde i et spa bad.. han er bare mega svær at finde gaver til! smiley

    Han er typen der gerne vil lave noget hele tiden, der ikke kan lide at sidde stille, han roder tit med alt hvad der har motor på, elsker at være sammen med vennerne, have det sjovt.. ja.. jeg er bare lost med hensyn til gaver


  • #5   1. jan 2008 DET EN OM'ER... Du kunne (hvis han er den type) give ham et armbånd.. man kan få dem med plade der kan indgraveres i.. af min eks fik jeg engang sådan en hvor hun havde skrevet noget.. det er da fint og personligt ?

  • #6   1. jan 2008 gocart ?;)
    eller tag ham med hen i et center, hvor i virkelig bliver forkælet eller noget smiley


  • #7   1. jan 2008 eller gi ham en oplevelse... Det synes jeg selv er fedt.. komme ud og lave noget.. gerne noget han interessere sig for..



  • #8   1. jan 2008 gokart ku være rigtig fedt, det ved jeg han godt kan li og det var også noget vi ville kunne lave sammen elelr han kunne inviterer nogle venner med... jeg ved bar eikke helt med transport, men ku jo være jeg ku snakke med en af hans venner smiley

    ja rune, jeg tror også det er der vi skal hen af for han elsker at lave noget og opleve noget, problemet er bare jeg ved ikke hvad det skulle være..


  • #9   2. jan 2008 (link fjernet)

    ved godt det er langt fra vest sjælland... men der har de twin karts hvis det var noget smiley det er mega sjovt.. og en ting i kan lave sammen.


  • #10   2. jan 2008 Giv ham noget til scooteren smiley

    er også sådan , og vi vil gerne have det, vi behøver ikke specielle ting osv :).


  • #11   2. jan 2008 frederik det har jeg overvejet.. synes abre det virker sådan lidt.. tamt? smiley
    og tør ikke lave noget der er personligt ved en scooter del for han har hele tiden projekter og så køber han nogen og så har han solgt dem igen inden jeg ser mig om så jeg har opgivet at følge med i om han egentlig har dem fordi han vil lave dem færdige eller om han vil lave dem færdige for at sælge dem.. tror det er en blanding.. tror han gerne vil have dem færdige så han kan bruge dem , men han mister bare tålmodigheden smiley


  • #12   2. jan 2008 black'n'white : det lyder sjovt, men hvordan fungerer det? Er det bare mig eller er der to rat på den? -Det kommer da aldrig til at gå godt? smiley

  • #13   2. jan 2008 der er 2 rat, 2 speedere og 2 bremser... så det kræver samarbejde og at man er enig.. det er helt vildt sjovt... :o)

  • #14   2. jan 2008 åh nej.. haha det lyder meget sjovt men også MEGET svært! smiley hvor var det det lå henne igen? smiley

  • #15   2. jan 2008 det ligger i Viby lige uden for århus... og jah det er svært..

  • #16   2. jan 2008 ja okay det er måske lige i overkanten... smiley

  • #17   2. jan 2008 gal gut:
    uhh det ville også være fedt.. problemet er bare jeg ved at han ville kede sig hvis ikke der sådan rigtig sker noget udover det.. smiley
    han kan næsten ikke sidde stille... ihh det er så svært:(


  • #18   2. jan 2008 prøv med et 10 turs klippekort til lysthulen..

Kommentér på:
gave til kæresten!?

Annonce