{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Ruller op og ned.. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu prøver jeg lige igen, da jeg ikke fik skrevet det andet indlæg jeg var igang med, før computeren gik i kuk.

Min bærbar har det med at gå i spasmer nogen gange. I perioder går den helt amok med at rulle op og ned på skærmen, altså scrollbaren kører bare helt vildt op og ned. Den går ud af sider (f.eks denne her, som jeg sad og skrev på før) Og det er umuligt nogen gange at komme til at trykke på de knapper man skal fordi den så ligepludselig ruller..
Den har gjort det få gange i en halv time af gangen, men igår blev den ved og ved, selv jeg genstartede computeren og alt mulig.
Da jeg så lige har tændt den nu her gør den det STADIG.
Er simpelthen ved at gå amok over den. Nu har den også lige ændret procenten nede i højre hjørne til 50% så skriften var minimal lille..

Det underlige er, at i lang tid har den plade på bærbaren til musen ikke virket overhovedet og heller ikke den rulleting på den mus jeg har sat til. Men det virker alt sammen nu?

Nogen der ved hvad det er og hvad jeg skal gøre, for det er da godt nok underligt..

Godt nytår i øvrigt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruller op og ned..
  • #1   30. dec 2007 . Ninja Hukko .

Jeg (tror) problemet måske er løst. Jeg har fjernet musen fra computeren og nu gør den det overhovedet ikke mere. Så snart jeg sætter stikket i igen, begynder den at rulle - så det er vel musen der er noget med?
    Den må jo bare skiftes ud..

Jeg har et antivirus program, men hvad det hedder ved jeg ikke og helt godt ved jeg så heller ikke om det er.

Og nej, jeg har XP :o)
    Men tak for hjælpen.

Kommentér på:
Ruller op og ned..

Annonce