{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Humor
  • #3   2. jun 2017 Yes for mange år siden og den vits hang ved.

  • #6   2. jun 2017 Hvis der mangler noget så vipper man da bare af - gider da ikke det pis

  • #9   3. jun 2017 Humor, jeg ville ikke kunne leve uden, men dansk humor oversat til andet sprog, det er ikke altid, den falder godt ud, det er heller ikke alle engelske vits, der skal oversættes - det er bl.a. en af grundene til, at jeg synes det kan være anstrengende at skulle udtrykke sig på fremmed sprog, det kan aldrig komme lige ud af "posen" smiley - har jeg ret smiley

  • #10   3. jun 2017 ja jetset, du har så meget ret. Da vores danske stand upper skulle optræde i England var der i starten ingen respons, de grinede slet ikke, det var en festival, og de blev nødt til at skrive deres materiale om, de fik hjælp af en englænder, det viser tydeligt at der er forskel på humor i de forskellige lande. smiley smiley

  • #12   3. jun 2017 jeg ville ikke kunne eksistere uden humor, jeg elsker det, og jeg tror faktisk ikke at jeg havde været gift i 53 år uden den.
    Min hankat kunne og kan altid få mig til at grine når vi var midt i et skænderi, og det er svært at blive ved med at være sur imens man griner. Det har reddet ham mange gange, smiley smiley smiley


  • #14   4. jun 2017 ja det er skønt at man kan se humoristisk på alle livets hændelser, det hjælper.

  • #16   4. jun 2017 Hvor er det godt, Ron at det kan foregå på den måde, det er også en overlevelsesstrategi SUPER smiley smiley smiley smiley

  • #18   5. jun 2017 Hvor er det et smukt billede, også din have ser pragtfuld ud. Og samt din søde Viv. Vi kan så fejre fødselsdag sammen den 11 Juli, Jeg bliver også 1 år, altså efter de 70 der var der i forvejen. Jeg starter på en ny dekade. Føler mig faktisk også godt tilpas, Cannabissen har gjort mig mange år yngre. Livet er dejligt, hils Bente. smiley smiley smiley

Kommentér på:
Humor

Annonce