{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Humor {{forumTopicSubject}}

Hvor er humoren blevet af?

Jeg kan huske Dave Allen med sin modvilje mod det katolske, Jeg kan huske en enkelt sjælden episode fra Monty Pyton hvor de er deltaer i en olympiade i skinneben spark - gakkede gangarter. Falty Towers. dengang var engelsk humor nok det bedste samt den danske. Det som vises på Youtube af nyere humor sigen mig ingenting. Kan i huske det racistiske ægtepar hvor konen køre en masse ned med klude. Den er måske lidt grov ,men stadig sjov i hele sin kontekst.

Cirkus revyen 1998 med Ulf Pilgård som en indvandre som har svært ved at blive integreret.

Humor er i mine øjne blevet politisk korrekt, man må ikke støde nogen, fornærme nogen, krænke nogen. altså - kedelig.

Jeg kan huske Omar Masouk som ville lave sjov med muslimer og henvendte sig til en Imam for at få sin jokes godkendt. Det så man ikke med Dave Allen som ikke bad Paven godkende sine jokes, de røg bare ud til stor fornøjelse for mig, og at gøre grin med katolikker.

en af hans jokes var lige i overkanten, da han viste sig som præst, og spurgte kordrengen om han har underbukser på. Men alligevel væltede jeg ned på gulvet af grin.

Så har vi Mel And Smith som komiker par som bare var respektløs med alt - der var ingen grænser.

England var eminent i humor. Men den er desværre væk

Danmark havde da også sine som Hov Hov....hvor de sagde: vi viser lige vores pause billede, det var et billede af en tissemand - hvor de sagde: vi lader den lige stå lidt.


Kommentarer på:  Humor
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 330 Svar: 3.285
    #1   15. maj 2022 Ja, jeg har også set alle dem du nævner.

    Ingen tvivl, eminemt humor. smiley

    Det skal der være, for ellers er alle fortabt, hvis de ikke kan grine af sig selv, deres kultur m.m.





  • #2   15. maj 2022 Selvfølgelig findes der da masser af humor på YouTube,

    https://www.youtube.com/watch?v=CbgqtvJOJus

    men der er jo meget forskel på hvad hver enkelt mener er sjovt

    f.eks Monty Payton synes jeg er elendig, min kammerat mener det er noget af det sjoveste.


  • #3   15. maj 2022 Brok

    Enig..... humor er nok også tidstypisk, som dem jeg nævner er en del af min barndom og opvækst. Nutidens humor fatter jeg hat af, Vi er forskellige og opfatter ting forskelligt.


  • #5   15. maj 2022 jo jo husker det ikke , men ham her er skøn, jeg har set ham på ABC teatret

    https://www.youtube.com/watch?v=pH7eQO-HfHM


  • #6   15. maj 2022 Her lidt andet humor...

    En mand tog over grænsen til Tyskland hver dag med en trillebør,, grænsevagterne mistænkte ham at smugle et eller andet, så de undersøgte trillebøren hver gang, og man fandt intet. Det de ikke vidste var at han smuglede Trillebøre over grænsen.


  • #7   31. maj 2022 Humor er en by i Gl. Rusland, ikke eksisterende ligesom Putin, sørgeligt.

    I gamle dage, når jeg gik online, var der af og til noget, som kunne give latterkrampe, det er der slet ikke mere, nu kan det i stedet give brækfornemmelser, vil tro, jeg deler den med mange, for synes ikke, der er ret mange tilbage, men nogen kan selvfølgelig også være døde.


  • #8   31. maj 2022 Jetset

    Hvorfor laver DR tv ikke en serie om engelske humor? jeg vil elske at se dem. Som man ser i dag er bare som at lave en bræklyd og kaste en fake plastik brækklat. Måske jeg bare er blevet for gammel.

    Har da oplevet Omar Masouk standup live. hyle morsomt. Men i dag drukner humor i alle de der klaphatte foreninger som at krænke så ikke en kæft tør sig neger, perker, hottentot, men vi har da endnu at kunne sige krølhåret. Men det skal nok blive strøjet i nudansk ordbog og basuneret ud at det er krænkende.


  • #9   2. jun 2022 Jeg synes ikke så meget om standup live, det er i de fleste tilfælde for plat for mig, alle de virkelige gode er desværre døde.

  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 330 Svar: 3.285
    #10   3. jun 2022 Helt enig Jetset.

    Alt for meget humor er blevet så plat at det slet ikke er sjovt, men nærmere pinligt.


Kommentér på:
Humor

Annonce