{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

En god ting - eh? {{forumTopicSubject}}

homoer bliver ikke flere fordi de ikke kan formere
Uganda vil ikke homoer og det rager mig faktisk og det betyder da ikke at vi nu skal have et læs af homoer som ikke kan være i deres land.

De må sgu da bare styre deres lyst til at stoppe pikken i røven eller at man laver en glide som kvinde....

Skal vi nu til at fylde Danmark op med homoer fra Uganda?

Fandme nej.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god ting - eh?
  • #1   1. aug 2016 Nixen Bixen , det skal under ingen omstændigheder være grund til at opnå asyl eller opholdstilladelse på nogen måde... Der må sgu være grænser for hvad der giver ret til asyl og her tror jeg lige at vi trækker en streg i sandet !

  • #2   1. aug 2016 Jeg var ikke klar over at det seksuelle havde npogen betydning.
    Jeg troede sørme at det afgørende var om de var i livsfare i deres hjemland.


  • #3   1. aug 2016 Hvis man på grund af sin seksualitet er udsat for diskrimination eller fare i sit hjemland, kan man få asyl i Danmark smiley smiley smiley

    Om det så er en god ide, kan i sandhed diskuteres....
    Hvordan vil de danske myndigheder bevise at en asylansøger ikke er homoseksuel??? smiley


  • #4   1. aug 2016 ja... så kan man jo bruge alle argumenter til det ene eller andet for at få asyl....

    Men har vi plads til en masse homoer, sort håret, skæve ben, skæve eksistenser, folk der tror på et eller andet lort som ingen gider, blinde, idioter, handikappede - vi gider sgu ikke fylde Danmark op med lortet fra hele Mellemøsten.


  • #5   1. aug 2016 Når dette bliver almindelig kendt, prøv så lige at forestille jer hvor mange ny-udsprungne "skabs homo'er" der pludselig vil være blandt flygtningene fra div. muslimske lande... smiley smiley smiley

Kommentér på:
En god ting - eh?

Annonce