{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
157 visninger | Oprettet:

En god ven/debat ven er gået bort. {{forumTopicSubject}}

Ja det kommer til at ske for os alle at vi skal her fra og min gode ven/debat ven Martin Skov er gået bort i går og jeg ved at han var elsket og hadet i debatverden og personligt så jeg Martin som en herre der var hurtigt i replikken og han udtalte sig ikke om ting han ikke viste noget om og jeg syntes han var en klog herre og jeg kan huske da han kom til min dør uden jeg viste det var jeg klarover at det var Martin Skov der stod ved min dør og han fik fluks et kram og jeg husker engang vi sad i min have og snakkede og jeg spurgte ham om et bestemt kors og hvor han tegnede en udregning i gruset i min have og det så så let ud og jeg fortalte ham hvilken gave han havde.
Nu fik min ven fred efter nogle hårde år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En god ven/debat ven er gået bort.
  • #1   25. apr 2023 Ja, Leon virkelig noget for sig selv. Profilen Esben ligefrem frygtede ham. Han havde en kommentar til enhver og ikke ligefrem pæn, han var bedøvende lige glad med at såre, han havde kun ganske få, han respekterede og en kæmpe sorg, da han mistede sin elskede Gitte, så vidt jeg husker, hun hed.

    Han kaldte alle ved øgenavne ligeså mindre pæne - jeg vil sige, han var et nummer for grov til mig, men han må hvile i fred.



  • #2   25. apr 2023 Jetset ja Esben Eg var også en god debattør sød og rar og ja det tog utroligt meget på Martin da han mistet sin kone Gitte og ja tror mange er blevet kaldt meget men jeg ku rigtigt godt li Martin og han vil blive savnet en ting alle mine venner bliver de bliver lagt ind i mit hjerte smiley

Kommentér på:
En god ven/debat ven er gået bort.

Annonce