{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

God tone {{forumTopicSubject}}

Jeg kan så konstaterer at man forsætter sine stridigheder fra AF og bagud på andre sitet.

Jeg gider det simpelthen ikke mere for så er jeg smuttet. Det er helt ok at nogle ikke kan tåle hinanden men mine tråde skal ikke bruges til stridigheder og stikken til hinanden. Vi er da for fanden voksne mennesker og vi er her stort set taget godt imod her på Baboom.

Jeg synes ikke at man kan være bekendt at forsætte krigen som helt sikkert genere de unge mennesker her som ikke fatter en hat af det.

På tv2/blog havde man en ret hårdhændet måde at skrive og behandle andre på så det var man vant til men da det lukkede så søgte man videre og fandt et sted hvor moderationen skulle være mere blød som jeg så også har lært noget af. >Den blev så endnu mere blødere på Mandala hvor mine unoder blev pudset af til en helt anden måde at formulere mig på Jeg kunne ikke døje stifter og han har nok heller ikke døjet mig men alligevel har jeg lært af ham en bedre omgangs tone.

Livet drejer sig om at forbedre sig og lære måske lidt Hara Krisna men ideen er ikke tosset at blive et bedre menneske og klogere.

Der er så fulgt nogle stykker med som absolut ikke kan lide hinanden til her og forsætter deres kamp. Faktisk fatter jeg det ikke at man gider, man blokere, ignorerer, isolere sig i stedet for at have dialogen. Jeg elsker dialog - elsker at løse problemer, jeg er faktisk et lykkelig menneske for når jeg lukker øjnene om aftenen så skal jeg ikke vågne op til uløste problemer eller stridigheder.

Det fjerner angst og man får en ordentlig døgn rytme. Man skal hvile i sig selv - tænke på andre, hjælpe andre til en vis grænse. Vi har hver vores prioriteter hvor vi mener vores hjælp er bedst - men den bedste hjælp er at opføre sig som voksne mennesker og ikke bruge tiden på at være nogle slyngler.

Ikke alle er stærke psykisk og jeg kan ikke se det gavner noget at trampe på dem som ikke er så stærke - her er det bedre at vise storsind i dialog og ikke bruge det som er skrevet imod dem. Mange gange er det et råb om hjælp som man helt overser fordi nogen går i sort.

Jeg er ikke ude efter Morten Korck dialog men bare respekt for alle og deres måde at være på - vi er ikke alle ens og heldigvis. Man går jo heller ikke hen og sparker til en hjemløs, en psykisk syg som blyant Luis for mange år siden i Odense som i gågaden rendte rundt og rullede blyanten mellem fingrene. Nogle gange tabte han den så spidsen knækkede og måtte ind i en butik for at få den spidset. Man kendte ham - respekterede ham og var overbærende og spidsede hans blyant så han kunne forsætte. Han blev ikke sparket ud.

Indlægget kan måske virke mærkeligt for folk her på Baboom, men med mit lange liv i blog/gruppe verden så er jeg nået en grænse at nok er nok. I mine unge dage var jeg ikke særlig god i debatter, at udtrykke mig - meget genert, i dag elsker jeg debatten, dialogen - skriver meget på tekniske sider så man kan godt forbedre sig - det har intet med alder at gøre.

Nå men det var bare lige nogle tanker som skulle ud og som jeg skrev et eller andet sted: Livet er at dele ikke at tage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God tone
  • #3   27. jan 2016 altså hvis der er noget vi kan li her på baboom så er det stridigheder. smiley
    det er som regel god underholdning smiley smiley


  • #4   27. jan 2016 og der skal jo være plads til alle også til folk som ikke kan li hinanden. man kan jo bare vælge ikke at læse deres lort,

    ps. polysl det er som om du ønsker at sætte rav i den. enten så er det de unge vs de gamle du bringer på banen. og nu det her. lad det dog ligge. eller skal jeg begynder at kalde dig for curt?


  • #6   27. jan 2016 haha ja det er fedt med sådan nogle tastatur ninja'er uden profil billede der spiller så smarte imod hinanden smiley

  • #7   27. jan 2016 <Kasper

    Jeg er absolut ikke her for at lave rav i den men vil gerne have mine tråde fri for at afspores af folk som ikke kan det med hinanden, jeg er faktisk meget medgørlig og du kan spørge alle af de nye her at jeg ikke er konflikt søgende - jeg har bare et enkelt krav ikke at mine tråde bruges negativt. Alle kender mig faktisk som det modsatte end det du skriver.

    Jeg har så lavet tråde hvor jeg vil i dialog med jer unge som mener vi har invaderes Baboom - men det kan jeg så konstatere at det vil de ikke på trods af at der blev lavet tråde med os gamlinge og vi har overtaget det samt at få prædikat som plejehjems banden.


  • #8   27. jan 2016 Det forstår jeg da så glimrende Polysl, at du ikke gider at få dine tråde afsporet af fnidder og gammelt nag, som folk slæber med sig i bagagen, uanset hvor de bevæger sig hen.
    Jeg holder mig væk fra dem, jeg absolut ikke bryder mig om....det er nu også nemt nok, for de har blokeret mig smiley De synes sikkert det er sjovere at være omgivet af rygklappere smiley


  • #9   27. jan 2016 På mandag bliver her rigtig sjovt! smiley smiley smiley

  • #10   27. jan 2016 hvad sker der mandag?

  • #11   27. jan 2016 Der er AF lukket, så skal du se migration til Baboom.

  • #12   27. jan 2016 ha vi er klar med fakler og høtyve

  • #14   27. jan 2016 # 11
    Jeg tror, du bliver klogere Alan smiley


  • #16   27. jan 2016 Nu skal I ikke invitere flere tosser herind. Eller gøre reklame for BB - Nu er det ved at blive et hyggeligt sted at være igen smiley

    Og mht blokering, så er det ikke noget man bør være stolt af, at være blevet, for så har man sgu et kommunikations problem! Og at bruge det, synes jeg også er komplet latterligt, medmindre vi snakker om DIREKTE chikane! For kan man sidde og skrive ting, som måske ikke alle har den samme holdning til og ikke kan tåle at at få kritik for, så skal man ikke befærde sig på nettet.


  • #18   27. jan 2016 Lone - Det var en mindre joke, men det lyder til, at de allerede ved at BB findes, så det er nok uundgåeligt at de kommer, men hvis det er sådan nogle irriterende typer, så går de forkert smiley

    Det er det nok ikke nej, men nu har jeg jo læst, at der har været flere fora, hvor "I" har været og det er ikke just pæne ord, "I" bruger om hinanden. Og håber da ikke, at det fortsætter, når AF lukker smiley



  • #20   27. jan 2016 Ot. Er der overhovedet nogle admins her inde mere?? For tænker snart der godt kan blive brug for fryseren?

  • #21   27. jan 2016 syntes at admin her er meget velfungerende.

  • #22   27. jan 2016 @Lone

    Synes der er en god tone i dem alle jo, men gruppen er jo ikke tilgængelig for alle, ligesom tråden her f.eks (medmindre man er blokeret selvfølgelig) smiley


  • #23   27. jan 2016 Kasper er det en opfordring til Admin om, at du snart er ude på ballade?? smiley

    Men der er hvertfald ikke NÆR så meget brug for admins, som for 3-4 år siden. Hold kæft, hvor folk røg i fryseren konstant!


  • #24   27. jan 2016 Haha kunne da godt finde på at komme med et par kække bemærkninger hvis det fortsætter sådan her. Men håber da HA'erne er blevet det ældre også for ellers går det da helt i kage. Ha det var sku tider med fryseren

  • #25   27. jan 2016 Jeg lover heller intet, men prøver da at holde tonen smiley

    Tror kun jeg har set en enkelt eller 2 HA'er, resten er væk. Eller hvertfald ikke aktive.


  • #26   27. jan 2016 Er jeg den eneste som ikke er med i en gruppe åbenbart. 😄

  • #28   2. feb 2016 Jeg tror at jeg lever i et parallelt Univers eller er jeg bare totalt blank, hvad er det i taler om, jeg har svært ved at se problemerne, hvem hvad og ikke mindst hvor sker alle disse uhørlige sammenstød og konflikter. Jeg må være både blind og dum, Skydes der ikke nogen gange ænder med kanoner, 27 indlæg om alt det ævl og kævl der findes her, Jeg forstår Nada. Er der nogen sider i har gemt for mig.
    Kan det ikke være nok nu, og så starter vi fra skratch one. Jeg føler mig lidt udenfor. smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #31   2. feb 2016 Ja Frank, vi må bare håbe at det kan komme i orden igen. Jeg er ikke selv i stand til at bære nag, det er kun ødelæggende for en selv. og nag gør ikke noget godt for nogen i det hele taget. smiley smiley

  • #32   2. feb 2016 Kisser

    der har været nogle optakter til ballade i mine tråde hvor jeg så melder ud at det vil jeg ikke have - og derfor jeg skrev det her indlæg så yderligere ballade undgås....



  • #34   2. feb 2016 Ja jeg kan heller ikke, som jeg skrev, se nogle problemer.

  • #35   2. feb 2016 #31 - Kisser, jeg må desværre meddele dig, at Polle har været så fræk at tage Franks avarta, Frank har ingen kommentarer i denne her tråd smiley

  • #36   2. feb 2016 #32 - ja pga af en og samme profil, som provokerer til ballade, men jeg har sagt, hvordan du løser dette problem, meget enkelt, et klik, så er det løst smiley

  • #37   2. feb 2016 NÅÅÅ Det så jeg slet ikke, det er da ikke særligt smart gjort, også lidt respektløst. smiley

  • #38   2. feb 2016 Ja, jeg mener også at det er aldeles mangel på respekt smiley

  • #39   2. feb 2016 #29 - Du ligger som redt.

  • #40   2. feb 2016 Jeg har også bemærket, at Polle har valgt samme billede som Frank til avatar, men det kan jo sagtens være utilsigtet.
    Under alle omstændigheder har både Frank og Polle hentet billedet fra nettet, så det er ikke nogens ejendom - bortset fra den, der er ophavsmand til billedet måske.


  • #41   2. feb 2016 Det er bare forvirrende for folk som bruger samme avatar

  • #42   2. feb 2016 # 41
    Det er det da Steen, men nu er Polle gjort opmærksom på det - hvi ellers han følger med i tråden - og så har han en mulighed for at rette op på det.


Kommentér på:
God tone

Annonce