{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

skal det være efter eller folkeskole {{forumTopicSubject}}

er virkelig forsviret og ved ikke hvad jeg skal vælge

har snakket med min mor om at skifte fra den efterskole jeg går på til en folkeskole eller en privat skole da hun har lagt mærke til at jeg ikke er super vild med at skynde mig af sted når jeg skal der op og gir mig god tid og grunden til jeg gør det, det er når jeg keder mig et sted eller bare ikke har det sjovt og sådan er det keder mig total meget når skole timerne er over og har ikke nået at lave da jeg ingen dissideret venner har. kom op på denne efterskole sammen med min hest fordi så havde jeg nået at fortage mig da jeg havde min hest men han er blevet taget hjem så alt min fritid går der hjemme alle mine dyr min kæreste og mine venner men selve skole gangen går bare meget bedre får mig her oppe end da jeg gik i folke skole men min fritid er der hjemme hvad vil i gøre vis det var jer??

skifte til en folkeskole/privatskole eller blive på efterskolen

skal siges min veninde skal os til at starte på en folkeskole igen da hun har det samme som mig ingen venner eller nået på hendes efterskole men ved bare ikke om jeg orkere at skifte skole igen selv om vi kan komme på den samme og opmuntre hinanden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal det være efter eller folkeskole
  • #1   8. nov 2007 *forviret

    undskyld de små skrve fejl


  • #2   8. nov 2007 i lærer som smed + teknisk skole i smede .. (:

  • #3   8. nov 2007 efterskole

  • #4   8. nov 2007 hvorfor er din hest kommet hjem?
    og hvorfor har du ikke nogen venner lukker du dig selv inde og holder dig for dig selv sådan skal du også tænke jeg har været på efterskole og det blev det bedste år i mit liv jeg ville så gerne på efterskole igen. jeg holdt mig for mig selv og sådan i starten og så går folk ikke bare hend til en de tror du vild være alene nemlig start med at snakke med hende du bor sammen med og så lære du dem at kende som hun kender dem som de kender og så vider men ved jo ikke hvordan din siteration er men det efterskole er fedt sys jeg du kan jo skriv pb vis du har brug for at snakke jeg vild gerne lytte


  • #5   8. nov 2007 grunden til min hest blev taget hjem var fordi han stod der oppe som fældes og har ingen problemer med at andre rider på min hest det må de gerne men de skal bare behandle ham godt og han blev behandlet som en rideskole hest der bare skulle tæskes afsted og han er 15 år udennogen kondi osv og kom op at diskuter med skolen om at de ikke passet godt på min hest som de låget så valgte selv at ta ham hjem da jeg syns det var søndt

    lukker mig meget inde og har svært ved at snakke med folk jeg ikke kender så godt og mig og min rum bo har stort set intet til fælles


  • #6   8. nov 2007 okay ja så hade jeg sku også taget min hest hjem hader folk der ikke har føelser for dyr de skal sku selv have samme tur det er min mening om det.
    nej så kan jeg godt se det er et problem hmm er der ikke andre på skolen som har noget til fælles som dig fx heste du kan skrive privat besked vis det er


  • #7   8. nov 2007 det gik faktis rigti godt hvor jeg havde min hest med her oppe får der havde jeg et fælles emne med de andre heste tøsser men lige siden han er blevet taget hjem er det som om jeg ikke er i den gruppe mere bliver aldri spurt til om jeg vil med over i stalden som før eller nået

    kan sagens snakke med folk og hygge mig med dem så indelukket er jeg heller ikke men kan ikke ta og starte tingene selv har det best med at folk kommer til mig og spør om jeg vil være med til nået men det skere bare aldri fordi jeg går så meget får mig selv


  • #8   8. nov 2007 Stine S

    det sociale betyder faktis meget får mig men det gør min skole os og har letter ved at lære ting her oppe end jeg havde på folkeskolen men har overvejet og se om jeg kunne finde en privatskole men ved ikke så meget om hva forskæden er på de to slags skoler om det er så meget bedre og ved godt det bliver en smulle svært og starte på en ny skole inde i et skole år det har jeg prøvet tit har gået på ca 7-9 forskæælige skoler


  • #9   8. nov 2007 du skal måske spørge dem om de vild med over i stalden eller om i ikke skal lave noget sammen

  • #10   8. nov 2007 janni M

    det letter sagt end gjordt


  • #11   9. nov 2007 ja det er det men tag og gør det det kan være det giver pote

  • #12   9. nov 2007 har fundet en privat skole jeg måske skal kik på istede også starter jeg på den sammen med min venninde måske

  • #13   9. nov 2007 ok

Kommentér på:
skal det være efter eller folkeskole

Annonce