{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fint skal det være.
  • #2   22. jun 2020 Det er nok Onslow, Leon tænker på? smiley smiley

  • #4   22. jun 2020 "Hyacint" findes i typer som bistandsklienter som køber Iphone på kredit for lige at fortælle omverden at de har styr på tilværelsen med at flashe det at være "fin" Jo fattigere folk er jo mere flasher de omverden.

    Forældre flasher som også er på bistand, når deres poder får den nyeste Iphone, og bagefter hykler løs på Facebook eller aviser om hvor fattige de er. Må indrømme at jeg kan ikke se nødvendigheden med en mobil til 6.000 kr - når man kan få en med samme muligheder til det halve eller mindre. Men nu er det jo ikke prestige i at have en Samsung, eller Nokia - eller et 3 mærke.

    Som jeg skrev engang.

    Hvis de fleste har en Iphone - så er jeg glad for ikke at have en.

    Da det begyndte at køre for mig økonomisk i slutning af 80.erne - gad jeg ikke bruge penge på mærkevarer - dog lige nogle Lacoste polo, hvor halvdelen af dem var fra Kina som jo var falske - men sjovt nok holdt de lige så længe som de ægte. Så mærkevarer er ikke en garanti for kvalitet.

    Luksusfælden har de fleste set, også mig inden jeg droppede mine tvpakker, hvor man korser sig at de fleste var unge mennesker som ville have det hele på kredit, enten som bistandsklient eller hvor kun en havde et arbejde. Børnene havde Iphone, masser af legetøj, Ipad, tv - pc - alt købt på kredit til mega store ågerrenter. 26 -30% er ikke usædvanlig, og endda lån selvom de er i RKI som er endnu dyrere.

    Personligt har jeg lavet en afkrydsning på borger.dk ( kreditadvarsel ) så der ikke kan optages lån i mit navn - så stjæler nogen min identitet så får de ikke noget økonomisk ud af det - og gør de, så hæfter jeg ikke.- Det er en sådan tænd/sluk function.


  • #5   22. jun 2020 Nej tror i selv kender eller møder nogen som har det problem i ved vi skal se hvor fint de/den bor og det til trods for at de/den intet har at have det i - men det er Gudskelov sjældent jeg møde sådan person/personer smiley

  • #6   22. jun 2020 Polysl jeg tror de fleste har prøvet at købe på klods eller tage et lån og det kan give dyre lærepenge og syntes det er godt at vores politiker har lavet en lov imod ågerrenter smiley

  • #7   22. jun 2020 Min brors kone havde plaget for et amerikansk køleskab og et nyt køkken. Jeg var ude og se det - konen sagde.... se lige skufferne!!! De kører selv ind, se man kan trykke på en knap og der kommer isterninger ud.

    Jeg ved så at der ikke bliver trykket ret meget på den isterning knap til daglig - måske til fester, og at skuffer selv køre i bund anser jeg heller ikke som en fantastisk opfindelse - ikke at jeg på nogen måder er misundelig - for det er ikke noget jeg gad bruge penge på. Men dem om det.

    Det som jeg anser som en nyttig opfindelse var da der kom elektrisk antenne rul til biler. Den var sgu da anvendelig og ret nyttig - for nogle har prøvet at glemme antennen inden de køre i vaskehal.


  • #9   22. jun 2020 Polysl sådan et amerikansk køleskab er da smart og ja isterninger er dejligt lige imens det er varmt men det må også være det smiley

  • #10   22. jun 2020 Hello Kitty og jamen serien fejler intet og ja den er sjov men det er jo være for de mennesker der ser sig som ÅH så fine uden indhold smiley

Kommentér på:
Fint skal det være.

Annonce