{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL MACBOOK
  • #2   31. mar 2015 Jo, Java Runtime. Trykker jeg på "Flere oplysninger..." kommer jeg også ind på en hjemmeside, hvor det er muligt at downloade det; Men lige gyldigt hvor mange gange jeg downloader det, så kommer beskeden frem igen en halv time senere smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #3   31. mar 2015 Prøv at link os den hjemmeside du kommer ind på.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#4   31. mar 2015 Også, hvad siger denne?

http://www.java.com/en/download/installed.jsp

• #5   31. mar 2015 Den siger, at mit Java er opdateret. Kan ikke lige linke til siden jeg kommer ind på, før pop uppen kommer frem igen, men jeg gør det hurtigst muligt smiley

• #6   31. mar 2015 https://www.java.com/en/download/mac_download.jsp Jeg bliver sendt her ind og bliver tilbudt gratis download af version 8 update 40. Men følger jeg linket som House MD har lagt ud, siger den at mit java er opdaterer til Version 8 update 40.

• #8   31. mar 2015 Der er ingen der kender en løsning på problemet. Det skete efter jeg downloadede mavericks opdateringen og den har gjort det lige siden. Havde aldrig problemet førhen smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#10   1. apr 2015 Altså Google er rimelig behjælpelig. Hvis du bare søger på det der står kommer svaret frem.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#12   1. apr 2015 Så det IQ'en der strammer.

Fandt en tråd med nøjagtig samme problem som hendes på øverste link hvis hun gad Google det. Derefter er der en person der guider en anden person igennem problemet og hvis den tråd ikke skulle virke, så er der 29 resultater mere.

Kommentér på:
HJÆLP TIL MACBOOK

Annonce