{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

hjælp til macbook {{forumTopicSubject}}

Nu står jeg og skal igang med at studere og har sådan set forelsket mig i en macbook air, den helt nye der er udkommet idag smiley hvad er jeres erfaringer med macbook generelt, er de pengene værd ? elelr skal jeg finde et andet alternativ . vil gerne vide lidt om det inden jeg bruger 10k på en macbook air smiley i følge sælgeren var den perfekt og alle pengene værd (selvfølgelig) smiley og den ser også lovende ud smiley men hvad er jeres mening?

vil helst høre fra folk der ejer, har ejet eller har erfaring med en af appels computere smiley og ikke fra alle de fordomsfulde der bare siger at mac er lort uden at have prøvet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til macbook
  • #1   29. jul 2011 super smiley er også ret forelsket i den smiley har du selv en ? og hvilken? og hvad bruger du den til? jeg skal jo bruge min primært til skolebrug? ikke til spil og sådan

• #2   29. jul 2011 fik også at vide at det er meget nemmere end fx windows smiley men det er nok et spørgsmål om tilvending , og bare lige lære det at kende . hvad med sådan noget som virusprogrammer ? nu bruger jeg avg til min hp og det har jeg spdan set altdrig haft problemer med ? er det noget man kan hente på mac også , eller et tilsvarende? eller skal man ud og købe programmer for en formue?

• #3   29. jul 2011 Hej smiley

Altså jeg købte en Macbook Pro 13. her 2-3 måneder inden i mit første år på HHX, fordi at jeg virkelig syntes at det var svært at holde styr på mine noter osv. Kan så fortælle at før i tiden kunne jeg ikke fordrage APPLE.

Men jeg har aldrig fortrudt købet, og ejer nu en Macbook Pro og en Iphone 4. og regner da med at jeg skal have mere fra Apple senere hen. og den kan klart anbefales til studie ! skal til at begynde i 2.g her næste år. og har aldrig været så parat til at få godt styr på mine noter smiley

En Mac er helt klar alle pengene værd, især til studie fordele, og hvis man så ikke kan lide Mac OSX kan der altid installeres Windows 7 på den smiley men elsker Mac OSX det køre bare og ikke noget med programmer der ikke svarer, og den går i stå, og så er det hele bare enkelt og nemt. og meget brugervenligt!. skal også have en Macbook næste gang smiley helt klart !

og så er det bare lækkert ikke at skulle have oplader med som alle andre smiley

så jeg siger også go for it smiley
    Håber at du kunne bruge det til noget smiley har i hvert fald aldrig fortrudt købet af min.

- Dennis

• #4   29. jul 2011 hvorfor ikke købe en pro istedet?

• #5   29. jul 2011 En Mac kan ikke få virus, medmindre man virkelig brænder efter at få en i hvert fald. der er noget der hedder iantivirus. som man kan hente gratis. men det er skam ikke engang nødvendigt.

• #6   29. jul 2011 Mikkel e: fordi den anden er nyere , og fik a vide at den ville være optimal for mig smiley men ved jo som sagt ikke ret meget om det smiley og prisniveauet er jo nogenlunde det samme smiley hvad er fordelen ved en prO?

Dennis smiley tak for svaret smiley kunne sagtens bruge det

• #7   29. jul 2011 ville også vælge en Pro, den er bedre smiley og hurtigere

• #8   29. jul 2011 den eneste smarte ting der er ved en Air, er at den er lille smiley men tro mig en 13´ tommer macbook pro vil du slet ikke fortryde tro mig ! smiley

• #9   29. jul 2011 det var nemlig også det jeg var lidt nervøs for , altså et andet styresystem , bla fordi jeg har hørt det er svært at koble til printere på skoler smiley Men jeg har endnu ikke hørt om nogle de rhar fortrudt en mac, men derumod mange som ikke vil skifte tilbage til windows smiley hvordan trækker en mac windows? det kan ikke være lige så optimalt som deres eget system?

• #10   29. jul 2011 dennis: havde også regneet med at købe air i 13,3 tommer, fordi den er lille, uden at være helt lille ligesom de der billige minipcer smiley

• #11   29. jul 2011 Jeg ville vælge en Air hvis jeg skulle bruge den til at surfe og intet andet.
    Men hvis man som dig også skal bruge den til studier er Pro'en at foretrække også fordi der er drev i.

Jeg er selv skiftet fra Windows til MAC og jeg er bestemt ikke skuffet!

• #12   29. jul 2011 altså jeg tror nok at os der har haft mac ude på min skole har haft det 1000 gange nemmere med hensyn til printere på vores skole smiley selvom det er windows printere. min mac har både windows og mac osx, men bruger kun mac delen. ellers køre windows skam fint smiley

men hvis de koster det samme vil jeg råde dig til at købe en macbook pro. det er langt det klogeste, hvis du kigger på hvad der er i dem:) desuden er en pro allerede så lille jo smiley

og jeg var også lidt skeptisk men tro mig har aldrig fortrudt det !

• #13   30. jul 2011 super smiley mange tak for hjælpen alle sammen;D

• #14   30. jul 2011 + der er lys i tastaturet på en pro! smiley

http://store.apple.com/dk/compare/mac?mco=MTg4Mjg4Njk&page=macbook-pro

Der kan du se sammenligningen.

• #15   30. jul 2011 Så lidt. så regner vi vel med at høre hvad du besluttede dig for i sidste ende smiley

• #16   30. jul 2011 mikkel: der er også lys i tastaturet på den air der udkom idag smiley

• #17   30. jul 2011 tak for linket , men alt det der er jo kodeord for mig smiley hehe , må hellere have daddy med på råd for han forstår alle de der tal smiley

• #18   30. jul 2011 anbefaler en Macbook Pro. diskdrevet er altså også vigtigt når du studere, skal du lige overveje, og så er den hurtigere og bedre udluftning. men kan godt mærke at du er mere til en air smiley det bestemmer du selvfølgelig selv, men du fortryder altså ikke en pro smiley

• #19   30. jul 2011 det har du helt ret. Så bare lige den gamle smiley

• #20   30. jul 2011 og den kan kun køre på trådløst net smiley

• #21   30. jul 2011 dennis : skal bare have den der er bedst til mine behov smiley undersøger self lige det med den pro:D har kun kigget på air'en indtil videre jo smiley

• #22   30. jul 2011 ham sælgeren sagde bare at programmerne kunne man købe i appstore i stedet for på disk, plus at man kunne købe et diskdrev ved siden af smiley men har godt nok også overvejet det , selvom jeg ikke bruger det særlig tit i min hp, så er det alligevel godt at have synes jeg smiley der er heller ikke hdmi indgang i air'en vel?

• #23   30. jul 2011 Jaja siger det bare smiley når det er så mange penge, så skal det også være det bedste jo, prøver bare at hjælpe. stod i helt samme situation. men ja det er 100 % op til dig, men nu har jeg vidst også sagt det jeg skulle. uanset hvad skal du nok blive glad for at få en mac smiley

• #24   30. jul 2011 du kan købe et kabel til det, altså en adapter men, men det skal du også til pro´en smiley

• #25   30. jul 2011 okay smiley mange tak for hjælpen i hvert fald

• #26   30. jul 2011 så lidt smiley

• #27   30. jul 2011 go for it bruger OSX og har selv en mac comp er så glad for den savner overhovedet ikke windows

• #28   30. jul 2011 Jeg vil nok vove at sige en Air er langt mere at fortrække. Den nye model har jo samme egenskaber som Pro. Godt har nok har pro modellen stærkere kræfter, men det kan kun mærkes i større programmer, såsom photoshop.

Air har en meget lav vægt, og en bedre skærm end Pro.
    Pro Modellen har anelse flere kræfter til store programmer og et dvd-drev.
    Air har en SSD-disk i, som gør at du åbner programmer 100-200% hurtigere, og du kan starte PC'en op på 10 sekunder i stedet for de normal 30 smiley

Rettere sagt, lige nu er macbook air det bedste køb! Især på grund af den lave vægt, bedre skærm og den såkaldte SSD som gør du f.eks kan åbne office på 3 sekunder i stedet for 8.

Kommentér på:
hjælp til macbook

Annonce