{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet min iPhone - hvad gør jeg?
  • Quest
    Quest Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 544
    #1   16. feb 2014 Melde den stjålet hos politiet, så bliver den IMEI spærret og er ubrugelig i EU. Og skulle du være så heldig at den bliver indleveret på politi gården, bliver du kontaktet.

    Husk at have relevante papirer med på stationen, (IMEI nummeret står som regel på din kvittering eller bag på kassen den kom i)

    Og så kontakter du ellers dit forsikrings selskab bagefter og melder den dertil, alt efter hvilken forsikring du har så er der ofte nedsat selvrisciko ved tyveri. (og lad nu være med at skrive at du lod iphonen ligge i din jakke/taske uden opsyn, eller at du var drøn stiv, så dækker de ikke)


  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 538
    #3   16. feb 2014 og så kan du nu købe en rigtig telefon, nu hvor den defekte er mistet smiley

  • #4   17. feb 2014 Kim, hun har lige mistet en ordentlig telefon

  • #5   17. feb 2014 inb4 fanboys

  • #6   17. feb 2014 oh shi- for sent smiley

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 538
    #7   17. feb 2014 Hvis den skulle være ohh så god, hvorfor passer man så ikke bedre på den???

    Og nej i min verden er det ikke ordentlig telefon... Min gode gamle Eriksson 888 er stadig den bedste telefon jeg har haft til dato.


  • #9   17. feb 2014 Så hvis man får stjålet sin telefon er den simpelthen "dårlig"?

  • #10   17. feb 2014 Maxxi, din telefon er også en gsm mobil.

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 538
    #13   18. feb 2014 OG????
    Har ikke brug for at kunne gå på netttet fra min telefon... Der bruger jeg min imac 27".


    A Man
    # 9
    Så hvis man får stjålet sin telefon er den simpelthen "dårlig"?

    Har jeg ikke sagt noget om, jeg siger i min verden er det ikke en ordentlig telefon.... Og så siger jeg at man måske burde passe bedre på sit defekte æble hvis den er ihh så god.


  • #14   18. feb 2014 Det er godt nok komisk det der, bliv da ved

  • Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 538
    #15   18. feb 2014 det er da dig der funny ha ha, lægger anden betydning i det som jeg skriver.

Kommentér på:
Mistet min iPhone - hvad gør jeg?

Annonce