{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Facebook ! {{forumTopicSubject}}

Hej derude ! Ved det her virker dybt mærkeligt, at spørger om ! Men det er sådan at en af mine aller bedste veninder, har Facebook, og går meget op i, hendes billeder ! Hun brokker sig ofte. Fordi hun mener, at hun ikke får mange likes til sine billeder, hvor jeg tænker: Er det ikke totalt ligemeget om du har likes eller ej? Forstår hende selvfølgelig godt, det er fedt at få likes. Men det er ikke det vigtigste for mig, hvilket jeg også har fortalt hende.

Men hun vil altså gerne have flere likes end hun har. Men hun vil ikke udstråle som en LIKEHUNTER, derfor skriver hun ikke statusser om at få likes,og hun spørg derfor heller ikke om folk vil like hendes billeder. Hvilket jeg er glad for at hun ikke gør, for det ville bare være forkert !

Hun spørg mig hvad hun så skal gøre. Jeg siger at det ikke er det som jeg ser er vigtigt ! Men det betyder altså meget for hende.

Og hun er en af mine ALLER bedste veninder. Så nu har jeg valgt at prøve på, at hjælpe hende. Så hun måske bliver lidt gladere !

Så hvad vil I anbefale som god måde, at få likes på? Kender I metoder som gør, at andre frivilligt får lyst til at like? Hvis ja, så del gerne metoderne. Og hvis I har andre tips og tricks, så kom gerne med dem ! I det hele taget, hvad ville I gøre for at få flere likes??

Det ville betyde ALT for min veninde, at få flere likes, og det betyder ALT for mig, at kunne gøre hende glad ! Så efter mange diskussioner med hende, og overvejelser med mig selv, er jeg blevet enig med mig selv om, at hjælpe hende !!!' smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook !
  • #1   24. jan 2014 Jeg har læst at jo mindre tøj man har på, jo flere likes får man.
    Men det er jo kun noget jeg har læst, om det passer ved jeg ikke.


  • Jakob
    Jakob Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 38
    #2   24. jan 2014 Men først, hvad er få likes ? Hvad er mange likes ?
    Hvor mange venner har hun på fb? Laver hun billederne offentlige ?


  • #3   24. jan 2014 patter



  • #4   24. jan 2014 Pari I, Det handler om hvor mange folk du snakker med, og hvor godt du ser ud.

  • #6   24. jan 2014 En fritidsaktivitet vil også være et klogt valg...

  • #7   24. jan 2014 Og er du selv, din veninde?

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #8   24. jan 2014 Det er helt normalt.. 14 årige har alligevel ikke andet at gå op i.

  • #9   24. jan 2014 Helt sikkert det er din veninde smiley

    Måske du skulle købe dig noget silikoneselvværd som alle de andre fotodåser..

    Eller bruge pengene på en virkelig god psykolog?
    - Det der er jo sygeligt.


  • #11   24. jan 2014 Eh, tak for jeres svar ! Men ej? Hvor bliver jeg alligevel ked af, at læse jeres bud ! Først og fremmest fordi, at (IKKE ALLE, men) størstedelen af jer, er meget dømmende og fordomsfulde, og min forståelse er, at I overdriver meget ! Jeg synes da også, at det er mærkeligt, at min bedste veninde er SÅ fokuseret på likes, som hun er, hvilket jeg også har fortalt hende at jeg synes ! Men i sidste ender vil jeg også gerne hjælpe min veninde, så hun bliver glad !

    Men bare det, at nogle af jer tror at det er mig, som er min veninde..det er godt nok dømmende, at sige. For jeg er sjovt nok IKKE min veninde? Hvis det var mig som så det vigtigt at få likes, så havde jeg nok skrevet det, og kunne heller ikke finde på at lyve om noget,ved at udstille andre..selv om det afhang af mig selv! Så det gør mig super ked af det, at mange af jer har de nedladende holdninger !!


    At sige, at hun mangler psykisk hjælp og burde gå til psykolog, det er måske også lidt en overdrivelse. I kender hende ingen gang, så undlad jeres kommentare, hvis de absolut SKAL være så fordomsfulde og dømmende..

    Og forresten kunne min veninde heller aldrig finde på at udstille sig som dulle med lidt tøj på og alt det der, hvis nogle af jer tror det !!!!

    Det er bare ikke optimalt, at I ser sådan på det her !
    Og det er også meget dømmende at sige, at de fleste 14-årige burde have psykisk hjælp! Altså, det er da ikke alle 14-årige som har brug for det, okay?

    Og min veninde er altså heller ikke 14, men ældre !!!

    Jeg tror snart ikke, at jeg gider at skrive opslag på dette stred længere, hvis det eneste mange af jer har at sige, er nogle nedladende bud ! Undskyld til jer, som ikke har sagt andet end hvad I synes, på en ordentlig måde !!!!


  • #14   24. jan 2014 Okay, Louise C. Tusind tak for din holdning og forklaringer til det her ! Men til ALLE: Det er ikke fordi, at jeg ikke kan tage imod kritik ! Jeg ønsker bare ikke kritik på den måde, som en del af jer har udvist ! Jeg er glad for, at få kritik til, at forbedre ! Men det er jo ikke ligefrem det, som har været de fleste af jeres hensigt ! smiley

  • #15   24. jan 2014 - så det er dig selv, og ikke din veninde?

  • #17   25. jan 2014 Kender det godt.
    Jeg skære også i mig selv når jeg ikke får likes.


  • #18   25. jan 2014 Pari: Få hende til at skille sig ud fra mængden? Få hende til at tage nogle lidt skøre, sjove og fjollede billeder! Det er min erfaring at det syntes folk meget bedre om. Jeg vil da meget hellere se en som tør tag lidt gas på sig selv: Hvis hun ikke er verdens største pige, kunne hun prøve at gabe over en kæmpe burger. Hun kunne have 40 bluser på og hvad ved jeg. Anderledes, skaber opmærksomhed.. Så det vil jeg anbefale hende at prøve:)

  • #21   25. jan 2014 A perfect circel: Nej, det er min veninde !! Men jeg ønsker stadig ikke den der kritik (på min venindes vegne),som jeg beskriver !

  • #22   25. jan 2014 Jeg synes du skal prøve og spørge hende om hvorfor det er hun synes det er vigtigt.. Hvad får hun ud af at få flere / færre likes ? Det betyder jo ingen ting overhovedet..

  • mikkel h
    mikkel h Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #25   26. jan 2014 www.retardo.dk/videos.php?id=7758

  • #26   27. jan 2014 Min erfaring er, at det for det meste er venner, familie og kammerater, der liker. Altså dem man snakker med udenfor Facebook, så jeg ville foreslå at få flere relationer i det virkelige liv eller finde andre måder at få bekræftet sig selv på. Det kan eksempelvis være at snakke med skolepsykologen omkring det. smiley

  • #27   28. jan 2014 Tusind tak til jer, som kommer med jeres råd og meninger på en ordentlig måde. Det betyder meget, at I af jer forsøger at hjælpe, ud fra den erfaring, som I har. Jeg vil lige prøve, at tage fat i min veninde her en af dagene, og snakke med hende om det i siger ! smiley

  • #28   29. jan 2014 "Det er bare ikke optimalt, at I ser sådan på det her"

    Hahaha smiley


  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 335
    #29   30. jan 2014 Vis henne det afsnit southpark om facebook

Kommentér på:
Facebook !

Annonce