{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her kan alle nok lære lidt !!!
  • #2   28. okt 2013 Oorrr hvis alle bare var så altvidende og barmhjertige som dig Ulrik.

• #5   29. okt 2013 lol, se lige den her så du ikke spilder folks tid.... Og hvad er det du så lige har gjort?!

• #6   29. okt 2013 Dennis - nu siger man jo altid når man er på stranden at man skal vente 30 min efter man har spist, og jeg ved ikke med dig, men ikke såååå tit jeg indtager en 3 retters på håndklædet på stranden, og hvis jeg gjorde tror jeg ikke jeg havde lyst til en dukkert bag efter smiley

Og endnu en gang har vi en verdens mands der ved alt - ja jeg har ikke gjort noget, du har selv valgt at se filmen, og så må det være op til dig om du mener du blev klogere (kan du næsten ikke være blevet, du ligner jo det perfekte eksemplar af en universitet studerende) eller om du har spildt din tid, du har heldigvis ikke spildt min smiley

• #7   29. okt 2013 Jeg nægter at svømme uden at jeg har indtaget 3 retter. Der er ikke noget værre end at svømme på tom mave. Personligt anbefaler jeg at man tager en vin menu med også. God svømning

Kommentér på:
Her kan alle nok lære lidt !!!

Annonce