{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kig lige her alle sammen
  • #1   1. sep 2010 den har så heller ikke været oppe 400 gange idag

  • #2   1. sep 2010 fuck nu af med den fucking video!

    vi har alle set det.. tag og tjek forum igennem.


  • #3   1. sep 2010 synes i bare det er okay når i kommer med sådan en dum kommentar
    er det okay at smide små søde, dejlige hvalpe ud. Siden i skirver sådan Man kan se hvordan folk er så ligeglade og kun tænker på dem selv


  • #5   1. sep 2010 hun skal da ikke slås ihjel , så er man jo ikke bedre selv.. hun har ikke haft de forældre der skal til for at opdrage børn .

  • #6   1. sep 2010 Jeg synes det er helt forkert. Hun må da fejle noget oppe i hovedet fordi det er sku da ikke normalt og vis jeg havde hende ved siden af mig nu så ved jeg bare ikke hvad jeg gjorde ved hende ville nok ringe til politiet også kunne de hente hende og gøre det samme med hende.


    Det skal lige siges at jeg først har set det nu


  • #7   1. sep 2010 Harun: Har du en kilde på det?

  • #8   1. sep 2010 På forskellige internetforums diskuterer brugerne, hvor hun er fra. Tilsyneladende er videoen optaget i Bosnien-Hercegovina



  • #9   1. sep 2010 Nej sorry det var ham der Martin s sorry smiley

    Og ved jeg kom til at skrive i men mente ham.

    Hun har vel nogle forældre der kan styre hende. Det må da være så fjovt at være hende. Hun er så langt ude


  • #10   1. sep 2010 Det er sjovt som folk går så meget amok, fordi det er hundehvalpe. Hver eneste dag, bliver små killinger aflivet på forskellige gårde i Danmark, ved at man tager hele kuldet og smider i en spand med vand og smider et låg henover. Det er der sgu ikke nogen der siger noget til, for "det er jo bare katte" smiley

  • #11   1. sep 2010 Håber godt nok hun bliver fundet da sådan en tøs skulle have så mange omgang. De hvalpe når jo kun lige at komme ud fra deres mor af også bliver de bare kastet ud i en flod Det er jo bare så trist at folk ikke kan passe bedre på deres dyr synes det er alt for langt ude i hampen. Jeg er med i mange protetster mod dyrmishandling da dyrene ikke kan sige fra men det kan vi og det er vores opgave at passe på dem. Vis man ikke kan lide dyr skal man sku ikke have dyr eller passe dyr.
    Jeg kunne slet ikke forstille mig en verden uden dyr smiley

    Vis der ikke levede dyr i denne verden så levede jeg ikke
    Vis man har dyr så er det dejligt at komme hjem efter en lang dag på arbejde også kommer der en glad hund eller et andet dyr og er glad for at se en. det er dejligt


  • #12   1. sep 2010 Martin S
    Lol du forventer simpelthen at enhver der vil oprette en tråd herinde, skal søge forummet igennem inden?
    Eftersom søgefuntionen er nærmest ubrugelig så kan det være lige meget. Og siden er i forvejen fyldt til brækpunktet med latterlige indlæg..


Kommentér på:
Kig lige her alle sammen

Annonce