{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestod du teori og køreprøve første gang?
  • #1   24. sep 2013 ja det lort var fucking nemt... smiley og totalt menings løst at man skal gøre så meget ud af det lort når de afligevel laver reglerne om hele tiden...

  • #2   24. sep 2013 jeg tog mit i føste hug smiley

  • Renault S
    Renault S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 73
    #4   24. sep 2013 Jeg bestod første gang, og første gang, anden gang. smiley

  • #5   24. sep 2013 ja. burde være meget sværere at bestå

  • #7   24. sep 2013 Med en lidt halvtung speeder fod, går det ikke helt så let 10 år senere smiley

  • #8   24. sep 2013 Ja, tog også alle mine kørekort i første rap. Hvis man dumper, er det vel ikke være end at man prøver igen - så ved man jo hvad man lige skal læse lidt på. smiley

  • #9   24. sep 2013 Jeg har bestået i første forsøg til både A, B & C

    A = 0 fejl i teori
    B = 1 Fejl
    C = 1 Fejl (MEGA bummert - havde ikke været til den time hvor de gennemgik det emne) smiley


  • #10   24. sep 2013 Havde tre fejl i første teoriprøve, så bestod.
    Min første køreprøve gik ikke så godt. Jeg kørte i en time, fordi jeg var usikker og sagkyndig var i tvivl. Jeg var dog ved at køre en cyklist ned, uden at opdage det, og så var han mindre i tvivl.
    Anden køreprøve måtte vi aflyse grundet sygdom, så det lykkedes først to mdr efter jeg var fyldt 18. Der havde alle de ekstra køretimer til gengæld givet pote og min usikkerhed var væk. Jeg fik kortet efter 10 minutter.


  • #12   24. sep 2013 Bil og mc i første forsøg uden ekstra timer

  • #13   24. sep 2013 Bil første forsøg
    Trailer første forsøg !


  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #14   24. sep 2013 Teoriprøven bestod jeg i første forsøg, men køreprøven dumpede jeg en gang. Ikke desto mindre, dumpede jeg den på en ting, man laver hver evig eneste dag og som får trafikken til at glide meget lettere, så... Politimanden havde vist bare en meget dårlig dag smiley

  • #17   24. sep 2013 Teori bestod jeg første gang, køreprøve anden gang smiley
    Var uheldig med den første rute og jeg var nervøs, så lavede flere dumme fejl! Men anden gang gik helt uden problemer smiley


  • #19   24. sep 2013 Jeg dumpede teoriprøve første gang, fordi smarte ville prøve en anden måde end jeg plejede at øve med. Så det blev til 6 fejl, og de fleste af dem var forvirringsfejl!

    Jeg bestod med 2 fejl anden gang smiley Og bestod køreprøven første gang!


  • #20   24. sep 2013 Begge bestået med pil op. Så sej er jeg 8)


  • #21   24. sep 2013 Har dumpet både MC og Bil teori.. Bil kan jeg ikke huske hvorfor, og MC, var fordi det teori vi havde fået åbenbart ikke passede til MC, men til bil (noget med regler om overhaling osv der er forskelligt) og han sagde jeg ville ha bestået hvis det var til bil, men ikke nu når det var MC..

    Køreprøver er jeg gledet lige igennem til.. er fucking god til at køre alt jeg kommer op på smiley


  • Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #22   25. sep 2013 Knallert
    Traktor
    Gaffel truck
    Bil
    MC Lille/Stor
    Lastbil
    Lastbil med hænger
    Taxa
    Bus
    Bil (2 anden gang efter hastigheds overtrædelse)

    Alle teori og køreprøver bestået 1 gang, uden at læse alt for meget ekstra end teori timerne.. smiley

    Hvad med dig selv (. .)..?


  • #23   25. sep 2013 ja alle sammen.
    Har til
    Bil
    Lastbil
    MC
    Traktor
    og hold nu fast: hestevogn.Og jo man skal også paralelparkere med sådan en. smiley


  • Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #24   25. sep 2013 Jep første gang. 3 fejl i teori, og køreprøven uden nogen fejl eller kommentarer fra kørersagkyndig...

  • #26   25. sep 2013 Nul fejl og nul fejl.
    Det sgu nemt nok :-).


  • #27   25. sep 2013 Ja da.... Begge gange med glans smiley
    Køreprøve er det nemmeste imo. Total Driving Miss Daisy all over again


  • #28   25. sep 2013 Starter først d. 15 oktober, så ser frem til det smiley

  • M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #30   25. sep 2013 Teoriprøven Ja men køreprøven Nej måtte op anden gang,

  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 4
    #32   25. sep 2013 Teori til personbil bestod jeg med 4 fejl, køreprøven dumpede jeg første gang men en uge efter bestod jeg i snevejr smiley

    Teori til lastbil bestod jeg med 3 fejl og igen dumpede jeg køreprøven første gang men bestod igen en uge efter.

    Teori til vogntog ( Kategori C/E ) bestod jeg det hele første gang


  • #34   30. sep 2013 Nu har jeg kun traktor kørekort, men jeg bestod begge dele første gang..

    Aner ikke hvordan de tæller fejl i teoriprøven, da den var mundtlig, så ved ikke om jeg fik nogle fejl? Det jeg sagde forkert fik jeg snakket mig ud af til det rigtige..


  • #36   30. sep 2013 Crazy cat
    Kørekort til bil, og alt andet faktisk er bare et skema man skal krydste ud fra nogen billeder.

    Der er 25biller med 3 - 4 svar muligheder i værd, og man må maks have fejl i 5 af billederne.


  • #37   30. sep 2013 Det ved jeg godt smiley

    Det var mere den mundtlige teoriprøve (som det var i mit tilfælde) jeg ikke ved hvordan de tæller fejlene, og vi fik heller ikke noget at vide om hvor mange fejl vi måtte lave...


Kommentér på:
Bestod du teori og køreprøve første gang?

Annonce