{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Handle igennem Ebay? {{forumTopicSubject}}

Har ikke prøvet at handle der før men ville gerne prøve det smiley
der er nogle ting jeg synes er billige, og der skal selvfølgelig ikke være told og skat på smiley HVIS man kan

Men hvad skal man være opmærksom på når man køber ? og kan man stole på dem 100% på man for varen ?

hvilken ebay skal man handle, der er flere forskellige, og sender de til DK ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handle igennem Ebay?
  • #1   15. jul 2013 Du kan læse hvad andre folk synes om ham der sælger de fleste har 90+ i %
    Og du kan læse om de sælger til Danmark på annoncen, og alt inden for eu er der ikke told og skat på smiley

• #2   15. jul 2013 Tak for det,

hvordan er det igennem amazon.co.uk ? sender de til danmark ?

• #3   15. jul 2013 Ebay er super nemt, og kig efter om hvor stor kundetilfredshed de har. Jeg købte engang nogle solbriller, de kom så aldrig, og jeg skrev til sælgeren og hun sendte et nyt par med det samme.
    Forstår ikke spørgsmålet med hvilken ebay? Der er en kun én. Hvis du mener ebay.dk, så det bare en oversat side. Bare brug ebay.com, det det samme.
    Der står under shipping om de leverer til Danmark. Tit står der bare worldwide.

Amazon.co.uk er det helt det samme, selvfølgelig er hjemmesiden så bygget anderledes op. Det svært at svare på om hele amazon sender til DK, i det det jo er forskellige sælgere der handler der. Men de vare jeg har kigget på derinde og købt har altid solgt til Dk.

Mht til told og skat osv, er der nogle grænser. Dette gælder for køb uden for EU land: Hvis du køber varer for mindre end 80 kr. skal du hverken betale moms, told eller punktafgift. Når du køber for mere end 80 kr., skal du betale 25 % moms af varens pris, transportomkostninger samt eventuel told. Told skal du betale, når du køber for mere end 1.150 kr.
    Inden for EU er det noget med at moms er med i prisen, og told er der ikke.
    Det afhænger også meget af hvad du køber, spiritus og tobak f.eks. bliver toldbehandlet uanset om det er udenfor EU eller ej.
    Men altså jeg har prøvet at købe for over 80 kr fra Kina, og der skulle jeg ikke betale noget oveni. Om det var fordi det var en blød pakke, ved jeg ikke, men det altså meget nemt at handle over både Ebay og Amazon, og når du først er kommet igang er det svært at stoppe smiley

ps. hvis du køber fra for eksempelvis Kina eller Japan og de sender med royal air mail så kan der gå op til 30 dage, før det kommer smiley

• #4   15. jul 2013 mange tak smiley

de ting jeg skal købe er ikke under 250 kr smiley

• #5   15. jul 2013 Ja okay, men hvis det er inden for EU er det jo intet problem smiley

• #6   15. jul 2013 Du skal sørge for at læse tingene RIGTIG godt igennem på de forskellige annoncer derinde, ellers kan du risikere at købe forkerte vare, jeg skulle blandt andet købe en i7 processor for nogle år siden og det var den størte model på det tidspunkt og jeg modtog den mindste model som bare var overclocked, så det er med at være opmærksom.

Hvis du bruger paypal derinde kan du altid få dine penge tilbage hvis du ikke modtager dine ting

• #7   15. jul 2013 Jeg bruger paypal, har brugt det en gang før smiley

• #8   15. jul 2013 Har købt over 100 ting igennem ebay og der har ikke været nogen snydere, der har nok været nogen hvor posten har smidt pakken væk, men så sender de bare en ny stump til dig, eller også får du pengene igen.

• #10   15. jul 2013 Told og skat er jo ikke noget man bare lige fravælger

Du kan læse på skat.dk hvad der pålægges afgifter og hvor grænsen for værdien.
    Men en vejlende pris er 2500. koster noget mere end 25, så undersøg lige en ekstra gang om det kan betale sig

• C G
    C G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 112
    #11   15. jul 2013 Ebay er som dba.dk du kan finde sælgere der snyder dig og sælgere der ikke gør.
    Amazon er en butik som fx. bilka og der handler du ikke med enkelte personer.

Kommentér på:
Handle igennem Ebay?

Annonce