{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Forsikring af knallert? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,
Skal til at købe knallert, så jeg vil lige hører om jeg kan forsikre min knallert i min fars navn, og om det så stadig gælder når jeg kører på den? Er 15 år og har ikke kørekort (Får det først til September). Mange af jer vil sikkert sige at jeg bare skal vente til jeg får kørekortet osv. men den skal bruges nu! Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring af knallert?
  • Ducky
    Ducky Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #1   1. jul 2013 Sagtens.
    Gør bare så du mest mulig undgår og ligne en lille knægt når du kommer kørende.

    Har en bekendt som virkelig ligner en knægt når han kommer kørende med hjelm på hovedet, og lær og kør ordentligt, så slipper du for opmærksomheden fra politiet.


  • #2   1. jul 2013 Er du ikke medlem inde på scooter galleri?, der ville du helt sikkert kunne få svar på dit spørgsmål

  • Ducky
    Ducky Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 83
    #3   1. jul 2013 Heidi

    Er du ikke medlem på hestegalleri og hundegalleri? Så hvorfor er de dog med på billederne? smiley


  • #5   2. jul 2013 Du kan godt forsikre en knallert selvom du ikke er gammel nok til at køre den.

    Men hvis du kommer med i en ulykke så forvent at du får skylden lige meget hvad. Forsikringen vil gøre alt for at du kommer til at betale det hele selv da du ikke må køre den.


  • #6   2. jul 2013 Ducky hvad mener du?

  • #7   2. jul 2013 Ring og spørg et forsikrings selvskab ? - altså om du er dækket trods du ikke er gammel nok ? Det er ikke ulovligt at spørge.

    Jeg er ret sikker på en ansvarsforsikring i dit navn er fin nok, og at du er dækket selvom du ikke er gammel nok smiley - tror forsikringen er ligeglad med om du er gammel nok til at køre, den dækker jo hvis der er et uheld, gammel nok eller ej - går jeg ud fra, men ring da og spørg ? smiley


  • #8   2. jul 2013 Heidi - han mener at du har hunde og heste over det hele på dine billeder, selvom dette ikke er heste, eller hundegalleri = han er lidt flabet, dog sjov hvis du spørger mig smiley

    Ligesom at Nicolai stiller et scooter/knallert relateret spørgsmål her ind, og ikke på scootergalleri, hvor du nok har ret i der er flere der ved noget om det, dog har de fleste på scootergalleri nok også en baboom konto, jeg selv ink smiley


  • #9   2. jul 2013 Ja ansvars forsikringen dækker modparten lige meget hvad når der er ansvar på. Så modparten ikke kommer i klemme. Men de penge vil forsikringen ha igen af ham der køre den. De skal nok gøre alt for at få dem når han ikke har førerret til køretøjet.

  • #10   2. jul 2013 ok, det var skam bare for at hjælpe ham smiley

Kommentér på:
Forsikring af knallert?

Annonce