{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.323 visninger | Oprettet:

Advokat til erstatningshjælp?? {{forumTopicSubject}}

Jeg blev kørt ned for et snart et år siden på min 45knallert Yamaha Tzr50 af en dame der kom fra en p-kælder.. Havde kun ansvar på den, og TRYG forsikring (hendes forsikrings selskab) siger at de kommunikerer med mit selskab (Codan) på mail og brev om hvem der har skylden, men codan har ikke modtaget noget fra tryg og tryg venter svar fra codan, og tryg er ikke enig i at deres kunde har skylden.. Færdsels politiet i Randers samt. en kørelærer i Randers siger at det er hende der ikke har overholdt sin vigepligt, hvilket jeg er helt enig i..

Hvem skal man have fat i, af advokat for at få denne sag afsluttet??


Håber her er en der kan hjælpe, for jeg er ved at opgive erstatningen på min knallert....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advokat til erstatningshjælp??
  • Linda c
    Linda c Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 94
    #1   19. apr 2011 prøv at søge på google under advokat erstaningskrav

  • #2   19. apr 2011 Har jeg prøvet, men synes ikke jeg fandt noget i randers..

  • #3   19. apr 2011 har du prøvet at gå ind til den advokat over for 3' butikken her i randers.. der er gratis advokathjælp om torsdagen fra kl 16 mener jeg.. du ved lige ved siden af slagteren.. der kunne du i hvert fald få mere hjælp..

  • #4   19. apr 2011 Nej har jeg ikke.. Mon ikke de har lukket i påsken, så det må jeg prøve næste torsdag.. Vidste slet ikke der lå en dernede.. smiley

  • #5   19. apr 2011 hehe smiley jo alt har jo næsten lukket her i påsken.. men han er virkelig flink.. held og lykke med din "sag".. håber da at du får løst det her.. især nu det har stået på så lang tid..

  • #6   19. apr 2011 Tag Jan Poulsen i Aalestrup
    http://www.advokatjanpoulsen.dk/

    Det siges, at har man en retsag, så skal man få ham som advokat inden modstanderen gør det. Han er benhård og dygtig.


  • #7   19. apr 2011 Tak Cindy, håber den bliver afsluttet til min fordel, fremfor forsikringens, for de prøver at tage røven på mig i den her forbindelse, og har bare stået magtesløs indtil nu, hvor jeg ved hvad jeg kan gøre som sidste udvej..

    Prøver at ringe til Jan, og så må vi se hvad han siger til det, ellers må jeg prøve ham overfor 3' butikken.. smiley


  • #8   19. apr 2011 Min ex havde problemer med at få penge retur for en pc som havde været til rep. hos elgiganten i 4-5 måneder.
    Hun tog 1 møde med Jan og han sendte ét brev. Få dage efter modtog hun alle pengene fra elgiganten.


  • #9   19. apr 2011 Ja okay, håber det går lige så let for mit vedkommende, for jeg har ventet alt for længe på at få den her sag afsluttet.. Havde forventet max 6mdr. men det handler kun om penge, for trygs vedkommende, og det er klart, men snyd og bedrag for at spare, den holder ikke..

  • #10   19. apr 2011 Tjek op på Codan, de snyder af helvedes til.

  • #11   19. apr 2011 Jeg havde en ansvars forsikring, så Codan skal jo ikke betale noget, så derfor tvivler jeg på at de snyder mig.. smiley

    Men udover det, så tror jeg ikke at Codan er hellige.. Jeg stoler ikke på nogen forsikrings selskaber overhovedet, de snyder hvor de kan, ligesom politiet, og skat..

    Tror desværre ikke det kun er tryg eller codan den er gal med, men man finder nok et selskab man er mere tilfreds med end andre, og forhåbentlig et man aldrig bliver snydt af..


  • #12   19. apr 2011 Faldt lige over denne:
    (link fjernet)


  • #13   19. apr 2011 Jeg har ikke adresse og sådan på hende, men jeg fik navn og forsikring af vide af politiet, jeg har lavet skitser over ulykkesstedet og kontaktet færdselspolitiet og kørelærer omkring hvem der har skylden..

    Hvis man ser bort fra det er biler de snakker om, så er jeg en af de tilfælde der bliver omtalt i den artikel..


  • #14   19. apr 2011 Jeg kan varmt anbefale dig Advocare (tidligere Helsinghoff & partnere i Århus) Dem bruger jeg selv, og de får sat skub i tingene.
    De er lige blevet udnævnt til gazellevirksomhed for 2. år i træk og deres advokater er bare dygtige. Selv har jeg haft gode erfaringer med Svend Åge Helsinghoff, Flemming Andersen eller Lotte Bork. Men de er sikkert alle gode advokater.


  • #15   19. apr 2011 Og så har de både kontor i København og Århus.

  • #16   19. apr 2011 Prøver lige ham Jan Poulsen først ihvertfald, hvis han ikke kan hjælpe mig, så tager jeg fat i dem i Århus.. smiley

    Tak for hjælpen..


Kommentér på:
Advokat til erstatningshjælp??

Annonce