{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Operation Troll the NSA - Skal du være med?
  • #4   12. jun 2013 Hvordan ved de at netop sådan en mail der vil give røde lamper hos NSA? smiley

• #6   12. jun 2013 Hvis man så bliver overvåget, så ved NSA vel også at folk vil sende den mail ud, og så vil der vel ikke ske det fjerneste.

• #7   12. jun 2013 Latterligt...

• #11   12. jun 2013 Casper har forstået det, det er nemlig lige derfor det skal gøres.

• #12   12. jun 2013 Folk der siger "jeg har ikke noget at skjule", ville i have noget i mod et overvågningskamera i jeres stue, eller er det kun når det kommer ind i hjemmet det bliver for grænseoverskridende?

For så forstår i åbenbart ikke, at det allerede ER inde i jeres hjem, igennem jeres computere, tabletter og telefoner.

Måske synes i at det er ok de kigger i jeres ting, fordi i ikke vil skjule noget, men hvorfor er i villige til at opgive jeres privatliv så hurtigt?

Ville i have noget i mod alt jeres post blev åbnet på posthuset, scannet ind, pakket ned og sendt til jer? Og jeg mener ikke rudekuverter, men privat post.

• #13   12. jun 2013 ..

profilbillede
  • #16   12. jun 2013 Jeg har været klar i mange år. Og jeg får alle i husstanden med på det, ingen skal afsløre noget.

profilbillede
  • #17   12. jun 2013 Men spøg til side, jeg undrer mig bare over folk så godvilligt fralægger sig ethvert privatliv de måtte have via deres computer, og bare lader regeringer gøre hvad de vil, under den tro at det "stopper" terrorister.

Hvis der er nogen der vinder på terror, er det satme ikke terrorister, men regeringer der bruger hændelserne til at stramme grebet om borgerne.

Frygten styrer folk til at glemme alt om deres rettigheder, bare regeringen kan beskytte os stakkels mennesker mod de onde terrorister, som vi har hørt i nyhederne de er. Nyheder som er betalt og styret af staten. Som nægter at vise frihedskæmpere i Syrien og Tyrkiet mm. men gladeligt viser bomber fra Irak hver eneste dag.

• #20   13. jun 2013 Aner det ikke, faktisk. Jeg har været på natarbejde og sovet indtil nu ca. Så jeg skal først til at checke op på det.

• #21   13. jun 2013 Lasse, derfor er det så vigtigt at fortælle folk hvad de rent faktisk bliver udsat for.

Kommentér på:
Operation Troll the NSA - Skal du være med?

Annonce