{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælge bolig
  • #1   11. jun 2013 Hvis køber efterspørger det så ja

• #2   11. jun 2013 Er ingen af delene nødvendige så ?
    Men sælger der skal betale for få det

• #3   11. jun 2013 Ja altså hvis køber spørg efter det må køber jo betale for den

• #4   12. jun 2013 det er meget individuelt. nogen laver det med køber forsikring og andre vælger at slå halv skade, hvis der intet akut er at finde og andre siger er der noget over k2 betaler sælger og er der ikke betaler købe har hørt om rigtigt mange måde at gøre det på
    prøv evt at henvende dig hos
    Boliga.dk
    de har lige startet det med selvsalg de burde kunne rådgive dig og den bedste mulige form

men hvis jeg var dig ville jeg klart få lavet en tilstandsrapport og elrapport da det vil virke bedre overfor kommende købere da mange tit springer dem over som ikke har . nogen laver det jo ikke fordi de ved der er en masse og det tror jeg mange tænker over, det gør mine bekendte og jeg i hvertfald.

• Berit J
    Berit J Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #5   13. jun 2013 Som jeg har læst det er energimærkning et lovkrav og skal være på boligen før salg. Tilstandsrapport kan køber vælge hvis de ønsker og ejerskifteforsikring (ved ikke om det kan laves på landejendomme), man kan evt. lave betaling på ½ hver. Tilstandsrapport er kun vigtig i forhold til parcelhuse o. lign. Landejendomme er undtaget siger mæglerne.

Men søg på nettet om selvsalg der er en masse gode sider om det. Husk plantegning ved salg ...Held og Lykke smiley

Kommentér på:
Sælge bolig

Annonce