{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemsøgte Steder.
  • #1   11. apr 2013 Set for meget Supernatural?

• #2   11. apr 2013 Godt nok ikke på fun og nok heller ikke hjemsøgt, men tag til Pripyat, det er sku et rimelig scarry sted. smiley

• #5   11. apr 2013 dr house
    49.400? Hvis man stoler på verdens bedste kilde

• #8   11. apr 2013 Så vidt jeg ved og uden at sige mig sikker, kommer det meget an på hvor i byen man befinder sig, hvor stor den radioaktive stråling er. Desuden er det jo ikke fordi jeg opfordre til at tage på camping derover i en måned vel. En relativt kort endagstur tror jeg sku ikke der sker det store ved. Du kan sku også få kræft af at snakke i mobil, spise rugbrød og hvad ved jeg. ALT er jo skide kræftfremkaldende efterhånden. smiley

• #9   11. apr 2013 Jeg var i Chernobyl og Pripyat i sidste weekend, i påskeferien, og der er ikke specielt radioaktivt i luften. Der er områder, bygninger og maskiner du bestemt ikke skal røre ved, men der sker ikke noget ved at gå rundt i byen og bygningerne.

Jeg rørte ting, som fx et gelænder når jeg gik op ad trappen, og vægge og sårn, samt stillede mine ting på jorden hvis jeg lige skulle have noget i tasken, og intet af det gav udslag på deres dosimetre.

Så det er noget af en skrøne af du dør hvis du tager derhen, bare man tænker sig om og ikke æder græsset, eller slikker på alt metal du finder.

• #10   11. apr 2013 Men om det er hjemsøgt? Ikke det der ligner. Jeg gik i mørke kældre alene, og rundt i hospitalet selv. Og børnehaven, skolen, indkøbscentret osv. Og der var ikke skyggen af paranormale oplevelser.

Det eneste der var en smule underligt, var at mine batterier i mit kamera holdt vildt godt.

• #11   11. apr 2013 Btw ICON, den røde skov findes ikke mere. Der står enkelte træer for symbolsk at angive hvor den har været, men ellers er den fjernet totalt, de har hevet alle (undtagen de enkelte der er tilbage) op og gravet dem ned i jorden.

• #13   11. apr 2013 Ja det er et pisse spændende sted, jeg skal også tilbage igen på et tidspunkt, mest hvor der ikke er så meget sne, heh. Det gav meget våde fødder til sidst, at gå rundt i snedriver op til knæene, men det var det hele værd.

Jeg fik dog ikke set banegården, men vi var der også kun to og en halv dag, så fik vel sammenlagt 18-20 timer i Pripyat, og der kan man ikke nå at se andet end de "populære" steder. Det slipper jeg så for næste gang, og kan koncentrere mig om de mindre besøgte steder.

• #15   11. apr 2013 Den arrest kunne være fed at besøge smiley det gad jeg godt.

Næste gang vil jeg høre om at se banegården, den lyder møg nice. Det med 10.000 gange så meget som der skal til for at dræbe, ville jeg tage med et gran salt. Jeg så en dokumentar i går hvor de er dernede, og de går rundt om dem og stikker hånden helt ned til tøjet med dosimeteret. Det viser maksimum 500, hvilket også er virkelig meget, men der er normalt måske 1-2 i luften om sommeren, så 10.000 er ret overdrevet.

• #17   11. apr 2013 Jeg er ikke 100% sikker, men mener den er fra 2007. Den hedder Inside Chernobyl på youtube og varer 37 minutter. Men det gør ikke oplevelsen mindre, på ingen måde. Det er et så syret og surrealistisk sted.

Jeg lurer lige billeder, det lyder herre spændende.

• #19   11. apr 2013 Det ser fandme fedt ud det sted, næste gang jeg er i nærheden af Horsens, får du en besked!

Ja mand; jeg fik taget 1800 billeder og 2,5 times video smiley og jeg kunne tage mange flere, haha.

Kommentér på:
Hjemsøgte Steder.

Annonce