{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Planer for Valentins dag?
  • #1   4. feb 2013 Jeg har ikke aftalt noget specialt med min kæreste. men jeg tror det bliver til frækt undertøj i soveværelse og massage. smiley

• #2   4. feb 2013 ja Jeg vil også gerne have et forslag smiley

• #4   4. feb 2013 Jeg ELSKER valentins dag smiley og det ved min kæreste også, så det er nok mest også for min skyld vi holder det. Han plejer at sprede rosenblade udover vores stue og soveværelse.
    Tænde nogle lys, havde lækkert mad klar og måske en buket blomster smiley ret enkelt men super romantisk! Bliver spændt på valentine i år, da han umuligt kan overgå sig selv fra sidste år. Der placerede han små noter rundt omkring i huset med små gaver, som en lille skattejagt.

profilbillede
  • Nicklas T
    Nicklas T Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #6   4. feb 2013 Har slet ikke planlagt noget endnu, men det ikke en kæreste endnu.
    Men har tænkt mig spørge hende der samt roser osv :>

• #7   4. feb 2013 Jeg har ingen planer.. Hverken min kæreste eller mig er specielt romantisk anlagte..
    Vi kan da godt lide at gå ud og spise og hygge os, men ikke fordi der står en bestemt dato i kalenderen.

• #8   5. feb 2013 Går ikke op i det, så valentinsdag tilbringes under nålen ved min tattovør.. smiley

• #9   5. feb 2013 Bah, valentines dag er bare for folk der kan lide at følge strømmen som døde fisk og købe ting til deres kæreste fordi medierne siger de skal gøre det. Som små lemmings der kun kan udtrykke følelser, når de bliver bedt om det, ellers tæller de ikke på samme måde som hvis man siger det i hverdagen. Den dag er kun opfundet af griske kapitalister der har fundet ud af at snøre folk til at bruge masser af penge på ligegyldigt sukkersødt stads, som piger falder i flæng for og drenge tror de får noget på den dumme af at yde en økonomisk indsats i forholdet. Wow, romantisk...

profilbillede
  • #10   5. feb 2013 Jeg tror jeg vil pille mig lidt i navlen... OG SÅ ER DET, DET!

Kommentér på:
Planer for Valentins dag?

Annonce