{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

ITUNES PROBLEM!!! {{forumTopicSubject}}

Har to problemer efter jeg har være ude og invistere i en macbook.. Jeg kan for det første ikke få min iphone til at spille sammen med min mac fordi jeg har registeret den på den gamle bærbar så kan ikke syncro alle mine sager over på den her uden og slette alt indholdet? Og hvordan fanden slår man Deling i hjemme til på det nye itunes??? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ITUNES PROBLEM!!!
  • #1   1. feb 2013 Første problem.

Du skal synkronisere din telefon med iTunes, det kan du ikke komme udenom hvis du vil lægge nye ting på din iPhone. Sådan er det, og det er tabt allerede nu hvis du har tænkt dig at kæmpe mod det.

For at beholde dit musik, skal du lægge det i iTunes og synkronisere på ny. Det er fesent, men du kan ikke gøre så meget ved det.

Mht. hvis dit musik er købt, skal du sætte den til iTunes og højreklikke på din telefons navn i listen til venstre og vælge "overfør indkøb".. Så overfører den alle de ting fra din telefon du har købt (programmer og musik) til din computer, som du kan synkronisere tilbage igen.

Mere er der ikke i det, men dit andet spørgsmål kan jeg ikke svare på, da jeg har en windows maskine.

Kommentér på:
ITUNES PROBLEM!!!

Annonce