{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

RC Nitro bil, starter ikke.. {{forumTopicSubject}}

Har lige købt mig en RC. Kan ikke få liv i den....
- den var meget kold (ved ikke om dette har nogen indflydelse), men prøvede at hælde lidt nitro i cylle, også kom den NÆSTEN i gang. Har prøvet at lukke for uds, og hælde noget nitro i karbu, men det hjælper ikke.. Og ja, den gløder!
Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC Nitro bil, starter ikke..
  • #1   22. dec 2012 ny opladet glødestarter. vis ikke det så det nok forkert gløderør. ellers skal man til og igennem en hovedrengøring af motor og kabo.

• #2   22. dec 2012 Du skulle tage at tag en hårdtøre og så varme på motoren så den har en god temp.! og så prøve igen, og sikre dig at den ikke er druknet, og så give den svag gas mens du prøver.

• #3   22. dec 2012 Karburatoren skal justeres før man starter den fra ny. Og indstilles efter bogen.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #4   22. dec 2012 indstil karbu OG gas servo.. der er tit ny begyndere der har gas servoen sat forkert med det resul lorrtet ikke gør som man vil.. og så skal den altid være varm inden start.. køb en ORDENTLIG hårtørrer eller en varme pistol smiley

• #6   22. dec 2012 TROR jeg har fundet mit problem! smiley
    - jeg fik både en glødestarter med, som kørte på d batterier og en af de "aflmindelige" genopladelige. Stak gløde rør i den med D batteri og der kom bare lidt røg, den anden gjorde den helt rød, men var desværre løbet tør for strøm smiley

Kommentér på:
RC Nitro bil, starter ikke..

Annonce