{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

RC - NITRO {{forumTopicSubject}}

Hej drenge. har kigget på en nitro bil til 1300 kr. helt ny.. men er ny på området der står det eneste der mangler er:
Modellen leveres inkl. pistol fjernbetjening, det eneste der mangler for at være kørende er: brændstof, 12AA batterier og glødestarter.

Hvor mange % skal nitroen være og hvor stiller jeg på blandingsskruen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC - NITRO
  • #1   27. dec 2010 Når en bil er så bilig så er den elendig kvalitet. Men det vigtigste af det hele... Kan du skaffe reservedele til den når du knækker noget på den?

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #2   27. dec 2010 jeg vil nok vælge og se efter en rigtig benzin bil i stedet for evt en brugt, da de er meget nemmer at holde kørende

• #3   27. dec 2010 jamen nu vil jeg bare prøve det.

• #4   27. dec 2010 men ja kan få reservedele

• #5   27. dec 2010 har du evt et link vi kan se så kan man fortælle midt mere om det er godt eller skidt...

det er rigtig nok hvad de siger om at pris følger kvalite,
    men hvis det er blot for at prøve hvad det er for noget, så synes jeg sgu det er helt okay,

men du skal bar være obs på at, det KRÆVER megen tid at justere en nitro motor ind, og det kan være genstridig, men hvis det ikke afskrækker dig så bar gå i krig,

så med hensyn til brændstof, vil jeg anbefale til indkøringen noget 18% nitro, da det ikke må være for kraftig, og du skal så huske at de første 3-4 tanke ca, må du IKKE give fuld gas, max halv gas...

der sidder to skrue på motoren en high og low skrue, det er de to du skal fokosere på, men hvis du kan smide et link kan vi tage den derfra...

ellers prøv inde på rcgalleri, der er masser a gode råd og hente...

• #6   27. dec 2010 (link fjernet)
    tror ikke linket virker men den ligger under nitro 1/10 og hedder pace setter

Kommentér på:
RC - NITRO

Annonce