Fucking flinkt - Jesus Christ {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der er træt af alle de der historier på facebook? For den sags skyld også i andre grupper end ff..
Er træt af de der "suggested posts" - det at jeg får dem smidt i hovedet er ikke kun "alle andres" skyld..
Men stadig undrer jeg mig: hvornår blev høflighed en særlig bedrift? Kald mig bare gammeldags, men høflighed er da at forvente fra selvtænkende individer..
Jeg siger tak for mad (også til pizzamanden) og jeg vinker til folk hvis jeg, eller de har holdt tilbage osv.. Men jeg deler det ikke i det offentlige og forventer skulderklap (kun her ^^). forventer jeg gengældt høflighed og at folk siger "tak" og "be om" også selvom jeg evt er på arbejde og bliver betalt for det jeg gør.
aug 2012
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
nov 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 244
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 21 Svar: 678
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Men det går mig dog ikke på, spilder alligevel ikke mit liv på Facebook.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Jeg blev så rørt, at jeg med det samme skyndte mig over til banken inden de smuttede, og hævede alle pengene til min husleje og bilforsikring, som jeg gav til moderen. "Værsgo" sagde jeg. "Det er ikke meget, men mon ikke i kan holde en lille jul for 11.000?"
Moderen vidste ikke hvad hun skulle gøre, så glad blev hun. Hun begyndte at græde, at kramme mig og sige ting på sit originalsprog som jeg ikke kunne forstå, alt sammen på samme tid og folk rundt om os begyndte at klappe af mig, men jeg nød ikke alt rosen, for det var ikke derfor jeg gjorde det. Det er ikke for opmærksomheden, eller det faktum at jeg hellere vil smides ud af min lejlighed og få pladerne klippet på min bil.
Nej, det er fordi jeg er fucking flink!
feb 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 865
Martin J: Hvad er livsspild ved et socialt medie? hvorvidt facebook eller noget som helst andet er spild af tid kommer vel an på hvordan man bruger det? - Så jeg spilder bestemt heller ikke mit liv på faceboook, jeg bruger min facebooktid effektivt (for det meste).
Thomas R: Sorry
Jens Lyn: Lasse B said it!
Lolwut: Ej hvor vildt! er sikker på du bliver genfødt som et sejt dyr i dit næste liv! og ikke et fesent dyr som elg eller sådan noget... næbdyr eller derover, vil jeg mene du har krav på!
sep 2008
Næbdyret lolwut:
"Shit, i skal høre det her. Jeg lå i min yndlingsflod og blobbede rundt efter mad og chillede mellem sivene, da jeg så en krokodille skulle til at angribe et lille kid på bredden. Jeg svømmede hurtigt over til krokodillen og sagde "HEY! Krokodil! Du ska la' kiddet være, mand!"
Krokodillen blev overrasket, og sagde "arh hvad næbdyret lolwut, når du siger det sårn, så okay" og på den måde reddede jeg kiddets liv fordi jeg er fucking flink.
Nu tænker i nok, hvorfor skriver kiddet ikke det her? Men kiddet har ikke internet, så derfor, lissom"
feb 2010
sep 2008
okt 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
Enten er der en der betaler for en hjemløs mands mad og gir ham tøj, eller så finder de alverdens ting i deres nuggets.
Det er bare likewhoring i værste skuffe.
feb 2010
apr 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 76
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 376
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 970
For helvede hvor skulle nogle mennesker analvoldtages af pindsvin brændt af på badesalt!
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 21 Svar: 678
feb 2010
Fucking flinkt - Jesus Christ