{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Fucking flinkt - Jesus Christ {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der er træt af alle de der historier på facebook? For den sags skyld også i andre grupper end ff..

Er træt af de der "suggested posts" - det at jeg får dem smidt i hovedet er ikke kun "alle andres" skyld..

Men stadig undrer jeg mig: hvornår blev høflighed en særlig bedrift? Kald mig bare gammeldags, men høflighed er da at forvente fra selvtænkende individer..

Jeg siger tak for mad (også til pizzamanden) og jeg vinker til folk hvis jeg, eller de har holdt tilbage osv.. Men jeg deler det ikke i det offentlige og forventer skulderklap (kun her ^^). forventer jeg gengældt høflighed og at folk siger "tak" og "be om" også selvom jeg evt er på arbejde og bliver betalt for det jeg gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking flinkt - Jesus Christ
  • Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #1   7. dec 2012 Facebook er een stor trojansk hest i sig selv.

• #2   7. dec 2012 Du er dygtig - Gi' dig selv et skulderklap!

• #3   7. dec 2012 Jeg var på fb for 2 min siden og tænktr præcis det samme. Og flere historier lyder som den største gang bull shit

• #4   7. dec 2012 90% af de historier har aldrig fundet sted.

Men det går mig dog ikke på, spilder alligevel ikke mit liv på Facebook.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #5   7. dec 2012 Og nu forpester du Baboom med lortet smiley

• #8   7. dec 2012 Så her forleden dag, der kom jeg gående og så en fattig mor og hendes barn på 2 år. Barnet sagde hele tiden "vil ha, vil ha" til tingene i Fætter BR's vindue, men moderen måtte hjerteskærende afslå og sige "Mor har ikke råd, skat. Vi holder jul til næste år."

Jeg blev så rørt, at jeg med det samme skyndte mig over til banken inden de smuttede, og hævede alle pengene til min husleje og bilforsikring, som jeg gav til moderen. "Værsgo" sagde jeg. "Det er ikke meget, men mon ikke i kan holde en lille jul for 11.000?"

Moderen vidste ikke hvad hun skulle gøre, så glad blev hun. Hun begyndte at græde, at kramme mig og sige ting på sit originalsprog som jeg ikke kunne forstå, alt sammen på samme tid og folk rundt om os begyndte at klappe af mig, men jeg nød ikke alt rosen, for det var ikke derfor jeg gjorde det. Det er ikke for opmærksomheden, eller det faktum at jeg hellere vil smides ud af min lejlighed og få pladerne klippet på min bil.

Nej, det er fordi jeg er fucking flink!

• #9   7. dec 2012 HellYear: Det gør jeg! hver dag starter jeg med at kigge i spejlet og sige "Du er sku god nok Jakob, det er du altså!"!! smiley

Martin J: Hvad er livsspild ved et socialt medie? hvorvidt facebook eller noget som helst andet er spild af tid kommer vel an på hvordan man bruger det? - Så jeg spilder bestemt heller ikke mit liv på faceboook, jeg bruger min facebooktid effektivt (for det meste).

Thomas R: Sorry smiley skulle lige af med lidt galde!

Jens Lyn: Lasse B said it!

Lolwut: Ej hvor vildt! er sikker på du bliver genfødt som et sejt dyr i dit næste liv! og ikke et fesent dyr som elg eller sådan noget... næbdyr eller derover, vil jeg mene du har krav på! smiley

• #10   7. dec 2012 Bare jeg bliver et næbdyr med facebook, så jeg kan fortsætte med at fortælle om mine gode gerninger..

Næbdyret lolwut:
    "Shit, i skal høre det her. Jeg lå i min yndlingsflod og blobbede rundt efter mad og chillede mellem sivene, da jeg så en krokodille skulle til at angribe et lille kid på bredden. Jeg svømmede hurtigt over til krokodillen og sagde "HEY! Krokodil! Du ska la' kiddet være, mand!"
    Krokodillen blev overrasket, og sagde "arh hvad næbdyret lolwut, når du siger det sårn, så okay" og på den måde reddede jeg kiddets liv fordi jeg er fucking flink.
    Nu tænker i nok, hvorfor skriver kiddet ikke det her? Men kiddet har ikke internet, så derfor, lissom"

• #11   7. dec 2012 Lolwut: forståeligt.. men hvis det havde været mig havde jeg nok valgt en anden måde at gøre tingene, var svømmet over og havde sagt "Hey Kid, hold dig fra Krokodil!" smiley så fik den også 2 lektioner i en

• #12   7. dec 2012 Interessant, den må jeg tage med i mit næste liv.

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #13   7. dec 2012 Er også ved at brække mig over alle de historier folk skriver om Macdonalds, Subway og alle de andre.
    Enten er der en der betaler for en hjemløs mands mad og gir ham tøj, eller så finder de alverdens ting i deres nuggets.
    Det er bare likewhoring i værste skuffe.

• #14   7. dec 2012 Sixes up: Ham fra subway der havde betalt mad til en hjemløs havde skrevet indlægget som en prank til programmet "funny haha" netop for at vise hvor nemt like-whoring er og hvor let det er at narre folk.. må indrømme at jeg fik den stygge griner på over alle de mennesker der var hoppet på den, da jeg fandt ud af det smiley

• #15   7. dec 2012 Ja de er da også pisseirriterende. Men det er sgu da intet mod "1 like, 10000000 prayers".. Wtf.

• #16   7. dec 2012 Har umiddelbart ikke noget imod dem, der siger tak derinde for noget, men dem der skriver hvilken "gerning" der har gjort, for at få en masse likes - føj! Det er bare selviscenesættelse.

• #17   9. dec 2012 Så en der ville give sin iphone 4s væk, man skulle bare trykke "like" ved hans opdatering, så ville han vælge en af dem. Bare fordi han var fucking flink!

For helvede hvor skulle nogle mennesker analvoldtages af pindsvin brændt af på badesalt!

• #18   9. dec 2012 Ja det værste er sgu dem der skriver noget de selv har gjort smiley

• #19   9. dec 2012 Ja helt klart dem der fortæller om sig selv der er værst!! smiley

Kommentér på:
Fucking flinkt - Jesus Christ

Annonce