{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

Kan jeg få lov til det? {{forumTopicSubject}}

Jeg lavede et indlæg for et par uger siden, ang. en trafikulykke jeg var ude for, og har snakket med politiet osv osv.
MEN så kom jeg til at tænke på: kan jeg egentligt få lov til at høre hendes modpartens forklaring på den ulykke, og hvis jeg nu spurgte politiet om hun var påvirket af et eller andet, ville de så SKULLE svare mig på det, eller har de lov til at sige at det vil de ikke svare på? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg få lov til det?
  • #1   19. okt 2012 hvorfor har du behov for at vide det? Hvis sagen ender i retten vil du få det at vide der.

  • #2   19. okt 2012 Jamen det gør den ikke? Så DERFOR har jeg behov for at vide det smiley

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #3   19. okt 2012 Nej det kan du ikke som udgangspunkt.

    Hvis der køres en straffesag mod modparten, vil du kunne søge aktindsigt. Men hvis du ikke selv er sigtet i sagen, vil du formentligt få afslag.



  • #4   19. okt 2012 hvis den ikke ender i retten har du desværre ikke "behov" for at vide det. Dvs. sagen er afgjort. Om der kører en straffesag for spritkørsel om den anden billist "rager ikke dig" i princippet.
    Du har formodentligt fået dine forsikringspenge eller er igang med det, hvad der sker for din modpart udover om vedkommende skal dække eller ikke dække dine omkostninger er ikke dit bord.

    Tro mig - har været der:( han slap desværre billigt og jeg endte med et smadret liv.:(


  • #5   19. okt 2012 Kasper H: okay tak for det smiley

  • #6   19. okt 2012 Det nemmeste ville være at tage kontakt til politiet (måske endda betjenten som har kørt sagen for dig) Du kan måske få det på skrift, og hvis han ikke kan dette, kan han måske fortælle dig over telefonen hvor vidt modparten var påvirket eller ej smiley
    et forsøg værd i hvertfald.


  • #7   19. okt 2012 De har tavshedspligt så tror ikke du får det ud af politiet medmindre de er ekstremt søde! smiley

Kommentér på:
Kan jeg få lov til det?

Annonce