{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.199 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

kæmpe byld betændelse ved tragus piercing {{forumTopicSubject}}

Min kugle på min tragus piercing faldt ud den anden dag.

hvilket nu har forsaget i en kæmpe byld som faktisk gør ondt!
Jeg har ingen ide om hvordan man tager sådan en her traguspiercing ud, eller om denne "byld" kan redes? Jeg har været utrolig glad for piercingen, så ville blive ked af det hvis jeg nu skulle tage den ud

ps.. billedet er rimlig klamt..jeg ved det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kæmpe byld betændelse ved tragus piercing
  • #3   23. sep 2012 Jeg er i tvivl om hvad jeg faktisk skal rense det med!

jeg bruger klorhexidin...men folk forslår vand+salt i snapseglas..
    men hvordan holder man lige sådan et glas over en traguspiercing? det løber jo ud?

- Det er ikke specielt sjovt, og jeg kan ikke engang tage den ud -fordi kuglen er røget af- så aner ikke hvordan og hvorledes jeg skal pille den ud smiley

• #5   23. sep 2012 "snart med kørerkort" vil gerne selv gøre et forsøg da der er 35 minutter derind smiley

men ja hvis det er det som der skal til-så må jeg jo tage turen

Hugo B-tak for seriøse råd! prøver at gøre et forsøg imorgen tidlig..lader den hvile nu -har lige renset den...

• #6   23. sep 2012 opgiv pircingen - og regn med at der altid vil forblive en lille bule

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286
    #7   23. sep 2012 Måske er den kæmpe byld den der sidder i øreflippen?? smiley Der er kun 1 vej det er lægen eller skadestuen hvis du ikke selv ka pille den ud.. Et lille snit og vupti så er den væk.

• #8   23. sep 2012 Brintoverilte?? ALDRIG det får såret til at koge op??

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#9   23. sep 2012 Louise nej???

• #10   23. sep 2012 Omg.lad nu vær. Brug aldrig brintoverilte til din piecing. Det her er taget fra Gorlubb: Brug aldrig brintoverilte, da brintoverilte dræber de nydannede hudceller, og irriterer din piercing.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#12   23. sep 2012 Hugo Louise er den type der kan læse sig syg inde på netdoktor.

Det dræber betændelsen og renser så der kan komme nye celler.

• #14   23. sep 2012 - der er en "like knap" eller en "enig"

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#15   23. sep 2012 Da jeg fik lavet min intim piercing i sin tid dyppede jeg sjoveren i brintoverilte for at rense den.

• #17   23. sep 2012 har aldrig haft problemer med min, men jeg har også haft ring i...

• #18   23. sep 2012 klorhexidin eller saltvand er vejen frem, andet vil ikke give den ro der skal til at hele op, og så synes jeg nu heller ikke det der rigtig slemt ud, og skulle nok kunne redes uden at tage den ud, som jo nok er det din læge vil gøre hvis du smutter forbi der, men hold øje med det ikke bliver værre, i min tid som klinisk fotograf på odense sygehus, har jeg taget foto at sådanne ting som gik helt galt, så hvis i tvivl så forbi lægen, inden det giver ar

• #19   23. sep 2012 Jeg renser den igen idag-også bestiller jeg lige tid til lægen

• #21   23. sep 2012 Tak for det Julie, skal heldigvis mod kbh imorgen så må fange ham der

• #22   23. sep 2012 michael j: ej hvor er du bare smart at høre på smiley
    nu er det sådan at jeg er i gang med uddanne mig som sygeplejerske og har sjovt nok lige præcist haft om det der .. men nåå nej det er vel også forkert smiley

• #24   23. sep 2012 Tak for rådene..

kom"til" at prikke hul på den, så nu er der lidt sårdannelse..kloge mig kunne ikke lade være.

Jeg bestiller tid til lægen imorgen smiley

Kommentér på:
kæmpe byld betændelse ved tragus piercing

Annonce