{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Martin B
Martin B
Tilmeldt:
5. sep 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 3

Hvad skal vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig for om jeg skal købe en racercykel, ting til min hobby (scooterdele jeg kan få ekstremt billigt)
eller den nye iPhone 5.

tænker lidt at sæsonen for racercykling er ved at være ved vejs ende for i år og ved heller ikke om jeg gider at bruge så mange penge på de dele nu da sæsonen for scooter også er ved at være slut.

Hvad siger har i nogle ideer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal vælge?
  • #1   13. sep 2012 Brug alle pengene på en prostitueret.

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #2   13. sep 2012 Gem dem og køb noget ordentligt... smiley

  • #3   13. sep 2012 Eller give pengene til mig...

  • #4   13. sep 2012 Well... Har du behov for en racercykel?
    Har du behov for scooterdele?
    Har du behov for en iphone5?

    Kort og godt, gem de penge til en dag du har brug for dem!


  • #5   13. sep 2012 Køb en lækker mtb istedet for en racer... Så skal du ikke tænke på sæson.
    lol, scooter sæsonen slutter aldrig! Når du ikke har mulighed for bane er det jo godt man kan køre på vejen smiley man behøver jo ikke køre som en tosse

    iPhone? Hvorfor? Er den virkelig så vigtig, det er bare en telefon. Ellers køb den brugt for halv pris om et halvt til helt år...


  • #6   13. sep 2012 cokez- Apple er et af de produkter med laveste værditab? og prisen bliver nok den samme som 4s altså omkring 4500 kr uden abo.

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #7   14. sep 2012 CokeZ du er helt væk?

    Hvis der er noget der næsten ikke taber værdi, så er det da Apple produkter?
    iPhone 5, kommer til at koste det samme, som iPhone 4S'eren gjorde.
    Så hvis du køber den mindste model uden abonnement, koster den vel ca. 4.800 kr.
    Hvis du så køber den med et abonnement, så koster den måske 3.000 kr? smiley

    Hvem fanden gider at bruge penge på ludere? Når du kan gå i byen og vælge næsten frit mellem pigerne, hvem du vil hive med hjem, gratis?


Kommentér på:
Hvad skal vælge?

Annonce