{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solarie med tatovering
  • #1   31. aug 2012 Jeg tog ikke sol i 3 mdr tror jeg, da jeg fik den store. Ville sq ik komme til at blegne den eller noget da. Ærgelige penge.
    Men ved ikke præcist hvor lang tid der må gå efter faktisk smiley

• #3   31. aug 2012 Hvis du har en T-shirt kan jeg ikke lige se hvad problemet skulle være... Andet end at du ikke får sol på maven smiley

• #4   31. aug 2012 Det er jo det jeg tænker..det kan vel ikke gå igennem tøj? smiley

• #5   31. aug 2012 Dækker du den burde det ikke have betydning.
    Og skulle det hænde den fik noget sol er det jo ikke verdens undergang. Den skal vel tegnes op om noget tid alligevel? smiley

• #6   31. aug 2012 Nej det vil jeg osse sige at det ikke gør... Du kan jo bare se dem der render rundt med hættetrøje på hele sommeren de plejer ikke at blive ret brune ;p

• #7   31. aug 2012 Jo lyset kan godt gå gennem en t-shirt, men intensiteten bliver væsentligt svækket.

• #8   31. aug 2012 DÒH!!

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #9   31. aug 2012 Drop nu bare den sol. Så livsnødvendigt er det altså heller ikke (formoder jeg). Når man får en tus må man også bare leve kort med "konsekvenserne" af det. Ingen sol, ingen direkte sollys, ingen klorvand og ingen kradsen. Hop du i sol om et par uger. Men bare fordi der ikke er sår på mere, er ikke ens betydende med at huden er helet fuldstændig - går faktisk meget længere tid end 1,5 måned før huden er helet fuldstændig.

• #10   31. aug 2012 tag en stroptop på smiley

Selv er jeg vildt dårlig til at overholde de regler, og tager altid sol, så snart der ikke er sår på længere..

• #11   31. aug 2012 har taget sol når såret er faldet af, og mit ser pænt ud, men ellers lig en t-shirt over stedet...

• #12   31. aug 2012 det er varmen der ødelægger tussen, så hjælper ikke at dække til, uv ståler går også gemmen en T-shirt så vent du bare..

• #13   1. sep 2012 Grundet jeg vil i sol er fordi min hud er blevet så "ujævn" da jeg var på ferie i sommers og er halv skaldet nogle steder..det ligner bogstavligtalt hudkræft

må så må jeg tage en omgang spray tan smiley

og såret er faldet af

• #14   1. sep 2012 sunshineclouds: spray tan er en meget bedre ide, og så længe man bruger det rigtig kan det jo sagtens give et pænt resultat. Jeg ville helt klart ikke overveje, at hoppe i sol før der mindst er gået 1 1/2 månede. Så spray tan indtil da som du selv nævner smiley

• #15   1. sep 2012 Der sker ikke en skid.. 14 dage uden direkte sollys er nok.. efter de 14 dage kan du godt begynde på det..

tag f.eks Miami Ink som eksempel.. der er pisse varmt og MEGET mere sol end herhjemme, og de vader lige ud i solen.. så de 15min i cancergrillen, gør sgu ikke den store forskel

Kommentér på:
solarie med tatovering

Annonce