Klar, parat, Tattoo-shop! {{forumTopicSubject}}
Så går starten i næste uge. Butikken åbner på fuldtid, ja, vi snakker om en tattoo-shop inde i Esbjerg centrum. Alt er efterhånden ved at være på plads. Kunderne booker sig allerede ind og det ser ud til at det nok skal give nogle gode julegaver i år. Min hensigt op til jul, ville være at kunne udstede gavekort, så man efter jul kan få sig en evt. tatovering efter ønske.
Lidt om butikken:
Butikken er placeret i stueplan forbundet med et solarie-center. Butikken har en størrelse på ca. 15kvm, til en start indtil budgettet er blevet bedre, så bliver der valgt andre lokaler. Butikken har fået en hyggelig affære, hyggebelysning, lamelgardiner i vinduerne og møblerne er betrukket med læder. Alt er nyt og sterilt. Gulvet er laminat-trægulv i en mørk brun farve og væggene er cremehvide. På væggene er der lamper der lyser op mod loftet og et spejl til brug efter endt tatovering. I butikken er der mulighed for at få designet sin tatovering præcis efter ønske da butikken yder den ekstra service som en af de eneste tatovør-butikker i Esbjerg.
Jeg gør klar til startskuddet og håber selvfølgelig selv på at forretningen kommer til at køre som smurt. Er der nogle spørgsmål eller kommentarer skal I ikke vende ryggen til. Der vil komme billeder af butikkens indretning på et senere tidspunkt. Hjemmeside er i bevidstheden.
jun 2007
Følger: 48 Følgere: 46 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 2.924
Det lyder sgu som en flot butik Dennis, glæder mig til at komme over og kigge på stedet! =)
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 5 Svar: 108
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 40 Svar: 643
Cowgirl - Mange tak for det.
jun 2007
Følger: 48 Følgere: 46 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 2.924
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
feb 2008
Forretning er kommet på benene og der er begyndt at komme lidt vækst. Der er lidt ro i de kolde tider, men jeg er ret sikker på at der dukker nogle flere mennesker op når vi når ind i sommerperioden.
Jeg har for nogle få dage siden haft en kunde der kom ind med et større projekt. Kunden ville have den berømte skytsengel, som også bæres af David Beckham. Han ville så have vingerne i en mere overdrevet størrelse. Billedet kan findes inde under mit fotogalleri.
Der er ikke blevet investeret i nogen revisor da arbejdet omkring finans er lige til. Virksomheden er ligeledes en enkeltmandsvirksomhed.
Der vil løbende komme nye opdateringer
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
feb 2008
Jo, men der er kommet lidt flere kunder til butikken, der er ikke blevet brugt særlig meget reklame, men derimod en masse pr.
Jeg har til Esbjerg festuge, siddet ved en pub i gågaden og tatoveret i forbindelse med andre arrangementer, såsom live musik. Det har skaffet en lidt mere voksen kundekreds og det har fået lidt flere folk til butikken. Der er utrolig meget arbejde ved siden af, da jeg står som souschef og bruger minimum 37 timer ved siden af, men jeg supplerer godt op med forretningen ved siden af. Det er endda blevet til at jeg er gået fra at lave detaljerede billeder til portrætter. (Billeder kommer op senere).
Det var lige lidt at tygge og læse på. Er der spørgsmål eller andet så tøv ikke
Klar, parat, Tattoo-shop!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside