{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

sunshineclouds
sunshineclouds
Følger: 1 Emner: 112 Svar: 215

så blev min tatto færdig {{forumTopicSubject}}

Endelig fik jeg lavet min tatovering som er en svale på mine ribben..

Nu proppede jeg en omgang fed fedtcreme på idag og satte folie på.

Da jeg tog det af, røg der nærmest blæk-slimet klatter af som havde sat sig ude for tattoveringen ?

er det normalt?

Har ikke fået de store informationer hos tattovøren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så blev min tatto færdig
  • #1   19. aug 2012 du skal ikke sætte folie på ? Men ja det er meget normalt den sveder i starten.

• #2   19. aug 2012 det bare sår

• #3   19. aug 2012 og nej du skal ikke sætte folie på den skal have lov at heale bare smør den hele tiden og ikke med en eller anden parfumeret krem, bare vaseline er fint

• #4   19. aug 2012 Du kan risikere at det creme du bruger kan få tatoveringen til at blegne, så jeg ville ikke bruge noget creme overhovedet... Er selv i gang med et half sleeve og har ikke brugt noget creme...

• #5   19. aug 2012 Lad være med at bruge fed creme, brug Pentanol (staveplade) og folien forhindre helings processen, så lad også være med det.

• #6   19. aug 2012 panthenol creme på 2-3 gange om dagen i ca. en uges tid til der ikke kommer sårskorper mere. Hverken mere eller mindre. Jeg har omkring 50 timers tusværk på mig så ved hvad der virker bedst...

• #7   19. aug 2012 Kommer der billede, når den er heelet smiley elsker at se billeder af folks tusser smiley

• #8   19. aug 2012 Jeg sætter et billede ind det lover jeg.

Ved ikke hvorfor jeg proppede madpapir på-bare min ide om den bedre vil suge.

Det stopper jeg med nu

kan nogle forklare det blækklister de udskiller??

• #9   19. aug 2012 det er bare overskydende blæk, har ingen betydning

• #10   19. aug 2012 overskydende blæk, blod og puds, teoretisk er det jo et stort sår med blæk i det helt normalt

• #11   19. aug 2012 Super du må meget gerne smide en pb når du gør smiley er nysgerrig smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
    #12   20. aug 2012 Kristian D: Du har fanget noget.

Jeg har lidt over 90 timers tatovering bag mig og jeg har ALDRIG nogensinde brugt creme. Jeg fik det foreslået af en gammel gæv tatovør som frarådede mig det, og man støder også oftere og oftere over tatovører som fraråder det.
    På trods af ingen smørelse er mine tatoveringer altid helet på en lille uge og de er alle stadig skarpe i farven. At smøre ind i creme, uanset hvor tyndt et lag det er - så blokere det for en procentdel af den ilt som kroppen har brug for, for at hele naturligt. 99% af såret skal hele på egen hånd. Resten skal du tage dig af med lunkent/koldt vand og uparfumeret sæbe - eventuelt klorhexidin.
    Jeg bruger selv klorhexidin som kan fåes på spray på apoteket.

Kommentér på:
så blev min tatto færdig

Annonce