1.127 visninger
|
Oprettet:
Chikane over mobil {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er det seneste års tid blevet chikaneret af en eller anden tøs som ringer med hemmeligt nummer og sådanset bare laver telefonfis....
Så jeg vil høre om jeg på en eller anden måde kan se hvem det er der ringer til mig når der ringes med hemmeligt nummer så jeg kan blokkere hendes nummer og smide en anmeldelse til politiet for jeg har haft snakket med mit selvskab og politiet og de kan intet gøre for at se hvem det er der ringer til mig....
Har iphone 4s så hvis man kan få en app eller andet så fortæl mig det endelig!
OG! Nej jeg skifter ikke mit nummer ud bare pga. hende!
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 152
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
jan 2011
Følger: 29 Følgere: 28 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 41
Men den kunne oplyse ved hemmeligt nummer, hvad nummeret var osv. Den kunne slå adresser op og alt hvad der tilhører det pågældende nummer.
Jeg spørg lige omkring mig, om nogle af dem jeg kender stadig har den, og i så fald hvad den hedder
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 342
jan 2011
Men altså jeg er mekaniker og var ved at blive snydt på bilgalleri da jeg skulle købe en del og den skulle sendes men der skete intet og kunne ikke rigtig komme i kontakt med ham og havde jo overført pengene så jeg gik ind på hans profil, skrev nummerpladen ned, gik ind til vores sælgere og spurgte om de kunne se hvem der ejet bilen og hvor han boede men det kan de ikke da det så bare kan misbruges hvis man fx er sælger og der er en som giver en fingeren ude på motorvejen eller andet for så kan man bare skrive nummerpladen ned og så tage hjem til ham og vente eller andet.
Mie H Det kunne være vildt lækkert hvis du kunne få navnet på den for ved nemlig at der har været en app men den blev bare lukket efter et par uger
jan 2011
jan 2011
Har prøvet men er sku umuligt desværre
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
En anden af mine kammerater havde nummeret på en ekskæreste han ville have blokeret, det ville de ikke gøre.
Men op i røven med politiet, de er efterhånden den værste bande vi har herhjemme. De dækker over hinanden (I STOR GRAD), de opklarer 4% af de indbrud der sker herhjemme (Det er dem de griber på fersk gerning), de er inkompetente hvad angår våben, de snakker sig altid ud af den når man ringer med problemer og så bruger de hovedsageligt deres tid på at chikanere ellers lovlydige borgere med tårnhøje bøder for mindre trafikforseelser og andre bagateller.
Beklager, men gik lige lidt i selvsving.
okt 2011
Svar: 80
lad os sige at kunde A fra teleselskab A og personen ringer med hemmelig nummer til kunde B som er i teleselskab B så kan nummeret ses af både selskab A og B (kræver lovgivningen i forhold til terror loven) men selskab B skal bare fjerne nummeret inden de sender det ud til din enhed, så du som kunde ikk kan se det. Det er faktisk muligt at teleselskabet som har abo. for den kunde der bliver generet, at spærre for et hemmeligt nummer men som regel kræver det er større arbejde at gøre. Ved flere større selskaber har dem du snakker med slet ikke adgang til de systemet som kan gøre det.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 64
så det hjælper ikke. så skal du gøre så alle med hemmeligt nummer ikke kan ringe til dig. det kunne min gamle telefon ihvertfald. men det også sur røv for så kan evt politi og bank osv ikke ringe til dig.
okt 2011
jan 2011
cecilie c hvis man ringer til ens selvskab og får dem til at gøre det så jo.
Rasmus J det var da en super ide.... forklar mig hvad jeg gør med alle dem der ringer til mig hvor jeg trykker afvis fordi jeg ikke har tid til at snakke eller hvis jeg ikke når at tag den?
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
jun 2011
Følger: 24 Følgere: 25 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 1.246
okt 2011
og i telefon verdenen er der forskel på at afvise og ikke nå at tage den/lade vær med at tage den. kig dog i din opkalds -> omstilling indstillinger. eller noget ligende.
Så inden du prøver at være en smartass og prøver at være sarkastisk i din måde at skrive på så sæt dig dog ind i tingene i stedet for at ende ud med at ligne en idiot i dit sølle forsøg på at være sarkastisk.
Ikk mere hjælp her fra, håber fandme du ender med at må skifte nummer dit uvidende fjols!
jan 2011
apr 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 63 Svar: 512
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 4.911
Og så kan det være hun synes det er kedeligt til sidst.
Chikane over mobil