Hvor vigtigt er original embalage? Hvis du.... {{forumTopicSubject}}
Hejsa Baboom.dk!
Hvor vigtigt er den originale embalage for dig? Hvis du køber brugt?
F.eks. hvis jeg om et års tid gerne vil sælge min iMac for at købe en nyere model. Hvor vigtigt er det så for dig, som køber, at du får den originale kasse med?
Jeg plejer nemlig altid at gemme originale kasser, så når jeg sælger tingene, for at købe nyere. Så plejer de jo at få det med.
Men der er en, der skal flytte til Thailand og søger en kasse til iMac, så han kan få den ordentlig derned. Så tænkte jeg at jeg måske ville være venlig. Men ville lige høre, hvor vigtigt folk synes at en kasse er?
Det kan godt være at du ikke kan lide apple-produkter. Men så forestil dig at det måske er en alminde pc? Hvor vigtigt er det så for dig at få original kasse med?
På forhånd tak!
Hav' en god dag.
maj 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 378
For mig betyder embellagen ikke så meget, og så alligevel... - Det viser mig på en eller anden måde, at personen jeg køber noget af har passet godt på sine ting.
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 31 Emner: 299 Svar: 2.838
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Men jeg plejer nemlig at sælge mine ting, når der kommer noget nyt. Jeg mister måske et par tusinde. Men det vil jeg gerne.
Derfor får folk altid et produkt, der ikke bærer tegn på brug, original kvittering og æsker osv.
Men tænkte bare på at jeg faktisk ikke vidste hvor meget en køber priortere det og jeg kan se der er forskellige holdninger.
Hmm. Det kan godt være at jeg så bare beholder den.
Men f.eks. en iMac er sværd at transportere til Thailand. Hvis man ikke har original emballage, med flamingoen, så den sidder og ikke kan gå i stykker.
Tak for svaret alle sammen. Hvis der er flere - Så bare skriv løs!
maj 2012
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 24 Svar: 413
maj 2012
Men lige nøjagtig med Apple produkter. Der kommer nye hele tiden. Og man kan faktisk sælge det til fornuftige priser. Jeg havde købt en Macbook engang til 7.000 kr. Solgte den for 6.000 et år senere. Men den fremstod også som ny og havde original embalage og kvittering og pakkede den sammen, sådan så hun ikke kunne se forskel på om det var en ny eller brugt. Dog vidste hun at den var brugt. Men man kunne ikke se det.
Så emballagen er jo lidt vigtigt. Hvert fald hvis man skal sende det eller folk vil have det og derfor er jeg interesseret i at finde svaret!
Men det ender nok med at jeg beholder den.
Tak for svar alle sammen.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.572
Du lyder som en klog mand, har du modtaget en dom for hæleri endnu?
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 50 Svar: 420
maj 2010
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
har det sådan at selvom sælger hverken har kasse eller kvittering, så køber jeg den hvis han siger den ikke er stjælet, dg kræver det også at prisen er god nok
maj 2012
jan 2012
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
Ringede til mikrosoft support men de kunne ikke hjælpe da den licens jeg havde stod registreret som udløbet. De ville kun give mig en ny kode hvis jeg fotograferede mærket på kassen. Havde desværre smidt kassen ud så det kostede manden en ny computer til mig
Så jo kassen er vigtig
sep 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.777
maj 2012
Hvor vigtigt er original embalage? Hvis du....