{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

HP
HP
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033

Hvor vigtigt er original embalage? Hvis du.... {{forumTopicSubject}}

Hejsa Baboom.dk!

Hvor vigtigt er den originale embalage for dig? Hvis du køber brugt?

F.eks. hvis jeg om et års tid gerne vil sælge min iMac for at købe en nyere model. Hvor vigtigt er det så for dig, som køber, at du får den originale kasse med?

Jeg plejer nemlig altid at gemme originale kasser, så når jeg sælger tingene, for at købe nyere. Så plejer de jo at få det med.

Men der er en, der skal flytte til Thailand og søger en kasse til iMac, så han kan få den ordentlig derned. Så tænkte jeg at jeg måske ville være venlig. Men ville lige høre, hvor vigtigt folk synes at en kasse er? smiley

Det kan godt være at du ikke kan lide apple-produkter. Men så forestil dig at det måske er en alminde pc? Hvor vigtigt er det så for dig at få original kasse med?

På forhånd tak!

Hav' en god dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor vigtigt er original embalage? Hvis du....
  • #1   22. jun 2012 Han kan jo finde en anden kasse at pakke den ind i ?

For mig betyder embellagen ikke så meget, og så alligevel... - Det viser mig på en eller anden måde, at personen jeg køber noget af har passet godt på sine ting.

• #3   22. jun 2012 Fuck embalage og kvittering.. så længe prisen passer til varens kvalitet, så er jeg sgu ligeglad hvor det kommer fra.. er sikker på folk der skal ha kvittering osv med kun bruger det til forsikringssnyd, så for mig er det sgu unerordnet smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#5   22. jun 2012 Jeg forstår nu også godt, folk der vil have kvittering. Hvis nu tingene skulle blive stjålet ved indbrud f.eks. Derfor har jeg også alle mine kvitteringer pænt sorteret i mapper, med navne. Så jeg kan finde dem på 0.5. Har også altid gemt emballage. Men mit skur er helt proppet.

Men jeg plejer nemlig at sælge mine ting, når der kommer noget nyt. Jeg mister måske et par tusinde. Men det vil jeg gerne.

Derfor får folk altid et produkt, der ikke bærer tegn på brug, original kvittering og æsker osv.

Men tænkte bare på at jeg faktisk ikke vidste hvor meget en køber priortere det og jeg kan se der er forskellige holdninger.

Hmm. Det kan godt være at jeg så bare beholder den.

Men f.eks. en iMac er sværd at transportere til Thailand. Hvis man ikke har original emballage, med flamingoen, så den sidder og ikke kan gå i stykker.

Tak for svaret alle sammen. Hvis der er flere - Så bare skriv løs!

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#6   22. jun 2012 Og ja, jeg griner også. Når man så tit læser i annoncer at de har kvittering et eller andet sted, men at de bare ikke lige kan finde den pt. fordi de lige er flyttet. Det er utroligt at der er så mange rodehoveder! smiley

• #7   22. jun 2012 Må ærligt indrømme at jeg ikke skænker emballagen en tanke.. Jeg smider den selv ud fordi jeg ikke forventer at mine ting skal sælges igen..

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#8   22. jun 2012 Ja. F.eks. mit tv. Det skal ikke sælges igen. Så den har jeg smidt ud. Dog fortryder jeg det lidt. Når jeg skal flytte - Hvad så? Sidst måtte jeg låne en firma bil af min far og kunne kun have tv'et med, den ene gang. heldigvis var der kun 75 km hver vej. Men alligevel.

Men lige nøjagtig med Apple produkter. Der kommer nye hele tiden. Og man kan faktisk sælge det til fornuftige priser. Jeg havde købt en Macbook engang til 7.000 kr. Solgte den for 6.000 et år senere. Men den fremstod også som ny og havde original embalage og kvittering og pakkede den sammen, sådan så hun ikke kunne se forskel på om det var en ny eller brugt. Dog vidste hun at den var brugt. Men man kunne ikke se det.

Så emballagen er jo lidt vigtigt. Hvert fald hvis man skal sende det eller folk vil have det og derfor er jeg interesseret i at finde svaret!

Men det ender nok med at jeg beholder den.

Tak for svar alle sammen.

• #9   22. jun 2012 Mirakelkur-kongen !

Du lyder som en klog mand, har du modtaget en dom for hæleri endnu?

• #10   22. jun 2012 Det er en fordel for mig, men ikk et krav.. pris og stand skal bare være i samme "stil" , så skidt pyt med det andet ..

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #11   22. jun 2012 kassen rager mig entelig en skid..

har det sådan at selvom sælger hverken har kasse eller kvittering, så køber jeg den hvis han siger den ikke er stjælet, dg kræver det også at prisen er god nok smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#12   22. jun 2012 Ja okay. Super. Tak for hjælpen folkens.

• Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 190
    #13   22. jun 2012 Emballagen er meget vigtig, min 6 årig gl computer gik i stykker, så satte vi min hardisk over i en anden computer, den ville ikke køre.
    Ringede til mikrosoft support men de kunne ikke hjælpe da den licens jeg havde stod registreret som udløbet. De ville kun give mig en ny kode hvis jeg fotograferede mærket på kassen. Havde desværre smidt kassen ud så det kostede manden en ny computer til mig
    Så jo kassen er vigtig

• KEN
    KEN Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 216
    #14   22. jun 2012 Helst begge dele .. men det kan være ligemeget fordi folk har aldrig nogen af delene når man skal handle.

• #15   22. jun 2012 når det kommer til dyre ure, så er original emballagen og alt indhold vigtigt, kan betyde et par tusinde kroner fra og til, især hvis kvittering stadig er med.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#16   24. jun 2012 Ja. Jeg er bare mærkelig og gemmer alt emballage. smiley

Kommentér på:
Hvor vigtigt er original embalage? Hvis du....

Annonce