{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køling af computer, hvor vigtigt?
  • #1   15. nov 2011 Kommer an på om du vil overclocke. Men ellers er det da rimelig okay at bruge 200 kr på en cpu køling. Har vandkøling i min da den er overclocket.

• #2   15. nov 2011 alt kommer jo an på hvad du selv skal bruge maskinen til smiley

gamer eller bare surf og skole arbejde ?

• #3   15. nov 2011 Kommer også an på hvilket kabinet du køber. Men altså det jo altid dejligt hvis den holder temperaturen godt nede smiley

• #4   15. nov 2011 Jeg kommer til at game på den, Jeg har ingen ide om hvordan man overclocker så det sker nok ikke. kan i evt. skrive et link til køling der kunne være en god ide så? ;D

tak smiley

• #5   15. nov 2011 Intel® Core i5-2500K cpu, hvad slags køler skal jeg bruge til sådan en hvis det skulle være? ;D

• #6   15. nov 2011 og er det vigtigst bare at få kølet min cpu ned? eller er grafikkortet eller noget andet også vigtigt? ;D

• #7   15. nov 2011 ok

så er svaret klart ja det er vigtig med køling

vil starte med at anbefale et godt kabinet, da det er en rigtig god start

derefter min. 2-3 blæsere i kabinettet

samt en god køler til cpu næsten alt andet end standart køler

men for at kunne linke til noget så kom med hvilken prisklasse vi er i

evt. hvad resten af dit set up er eller bliver smiley

så skal jeg gerne hjælpe smiley

• #8   15. nov 2011 Har selv en 2500k cpu. Dejlig cpu

• #9   15. nov 2011 Kabinettet er et Apevia, der kan være 3 blæsere i, så hvilken køler til cpu? jeg ved slet ikke hvad det kan koste, så bare noget der ikke er ALT for dyrt men gerne noget for pengene self. ;D

ASUS P8Z68-V LX LGA 1155 Z68 SATA 6 Gb/s and USB 3.0 ATX Intel Z68 ATX DDR3 2200 Intel Motherboard

Corsair CMZ8GX3M2A1600C9 8GB 1600MHz CL9 DDR3 Vengeance Memory Two Module Kit

GAINWARD GeForce GTX 570 Golden Sample - 1280 MB GDDR5 - PCI-Express 2.0

Er det fint? ;D

• #10   16. nov 2011 køling er ret vigtig!

• #11   16. nov 2011 alt det er med 4-5 blæsere i kabinettet er ikke til andet en støj og larm smiley hvis du har en okay cpu køler der holder den under 40 grader og en blæser til at suge ind og en til at suge ud så er det ALT rigeligt ligemeget hvor sindsyg din computer end er ! smiley

Kommentér på:
Køling af computer, hvor vigtigt?

Annonce