{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Anmeldelse af HW {{forumTopicSubject}}

hey
ja
jeg fik købt ny computer her og vil lige skrive kort min mening om det.

GIGABYTE GA-iX48-DQ6
Meget godt kort. tempen er ikke så høj. og den vil nemt overcloke og køre stabilt og super. meget god til prisen.

+ Ingen blæser der larmer
+ God køling
+ 10 Sata stik
+ 6 USB stik
+ 2 x 1000 mbit net.

- man kan ikke bruge USB tastatur i bios eller til at få den til at boote da USBerne ikke er aktive der.
- kan ikke koble dvd drev og ata hdd samtidig.

Men meget godt bord til pengene
Giver den 4 / 5 * * * *

INTEL CORE 2 DUO E6850 3.0 GHZ
meget god CPU. den bliver ikke serlig varm og køre stabilt. den kan nemt OCen. har haft den oppe på 4.0 men den kan stadig komme meget længere op.

+ Billig
+ Stabil ved OC
+ lave temp

- Intel boxed blæser larmer MEGET

Men stadig super CPU
giver den 5/5 * * * * *

CORSAIR XMS2 RAM PC2-8500
Meget gode ram. den køre stabilt og jeg har 4 GB i min maskine. de bliver ikke varme og køre godt. OC er ikke kommet til dem endnu da jeg venter på blæsere men har prøvet lidt og det bliver gode resultater.

Jeg giver dem 5/5 * * * * *

CORSAIR HX620W PSU
meget opliderlig psu. køre meget stabilt og man kan slet ikke køre blæseren. 12V ligger på omkring 12.06 i load. meget smart man selv vælger hvor mange SATA, ATA, stik man vil have til at flyde da man kobler dem til man skal bruge
blev meget overrasket over hvor godt den køre og larmen i forhold til min gamle 500 Watt aldi PSU som larmede som sindsyg.

jeg giver også denne 5/5 * * * * *

Western Digital SATA2 500 GB
meget god HDD. køre godt og kan hurtig flytte data. den er billig og køre godt. men dog bliver den meget varm hvis man flytter stor mængde data på samme tid.
og den larmer meget ved læsning end jeg havde forventet i forhold til min gamle 200 sata disk der intet siger rigtigt.

så giver den 3,5/5 * * *

ASUS EN8800GTS 512 MB.
Super grafikkort. køre bare og larmer ikke en skid kun ved fuld load kan den komme op og larme lidt men slet ikke noget af nogen betydning da den ikke bliver så varm. gode oc muligheder ved tilbehørs programmet. køre alle spil i super kvalitet.
dette kort er bare et super kort til pengene

giver det 5 / 5 * * * * *

Windows XP / Vista
Jeg køre med XP 32 Bit men da jeg så kun kunne se 3.5 GB prøvede jeg vista 64 bit og må sige jeg er skuffet..
jeg score flere point i XP end i vista så er tilbage i XP.

3DMARK 06

i XP 32 bit uden OC score jeg - 11537 point
i XP 32 bit med CPU på 3.4 score jeg - 12429 point
i VISTA 64 bit uden oc score jeg - 12429 point

så er meget skuffet over at jeg ikke scoer mere i vista.
men er meget tilfreds med de tal da med den gamle P4 CPU fik jeg godt 1100 point smiley

men er super glad for min pc og skriver det her så andre kan se det og jeg vil ikke uddybe mig i clocks og det da der jo er mange der alligevel ikker fatter noget af det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmeldelse af HW
  • #1   24. apr 2008 Efter min mening kan man ikke rigtig klade det her en anmeldelse. Du sætter ikke det du har op mod noget andet hardware. Du giver næsten rene 5'er og synes ikke du er kritisk nok. Kort lige min lille mening.

• #2   25. apr 2008 enig med Rasmus...
    og du bruger onboard lyd ??!?

• #3   26. apr 2008 Ikke professionel anmeldelse, og ingen undersøgelser, rigtige fakta, bare en masse konklusiner uden begrundelser og baggrund.

Amatør anmeldelse, men drengen er jo glad for sin nye computer..
    Lad ham dog smiley

Kommentér på:
Anmeldelse af HW

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce