{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Billede af mig, på hans hjemmeside? {{forumTopicSubject}}

Da jeg sidste år brækkede foden bestilte jeg sådanne en pose på en internet side , man kunne tag ud over gipsen så den ikke blev våd, tror det var en ny side, så han der har siden skrev at vi godt måtte skrive tilbage hvordan det gik med den, og evt sende et par billeder med, vi stod og skulle på sommer ferie, så det bar bare skønt man kun kom i vandet.
nå men så her igår opdagede vi tilfældig vis at han bruger billede af mig 2 steder på han hjemmeside, det må han sku da ikke uden tilladelse?
ber jeg ham om slette det, kun jeg da forstille mig han gør det, eller skal det bare meldes?

( billedet er det hvor jeg ligger i poolen )
http://www.smifa.dk/shop/frontpage.html
http://www.smifa.dk/shop/badebeskytteren-25s.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billede af mig, på hans hjemmeside?
  • allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #1   17. jun 2012 eller kræver lidt procenter af hvad han tjener på det..

• #3   17. jun 2012 beder ham at slette det ellers bliver han anmeldt hvis det ikke er fjernet indenfor 3 dage.

• #7   17. jun 2012 jo okay.. altså rente bare med han vil ha billede for se hvordan det gik med den, eller hvad man siger, rente ik lige med det kom ind på en hjemmeside, man altså man kan jo ik rigtigt se at det er mig.
    men kun da være fedt at få penge pr klik, meen går han nu nok ik med til.
    Men det forside billede, det er jo ik bare et alm billede, det er jo en video/flash, og også billeder af andre

• #11   17. jun 2012 Nu har jeg ikke læst de andre kommentar, så kan være jeg skriver ting som allerede er blevet skrevet.

Men hvis du har billedet på facebook, mister du alle rettigheder på billedet. Så princippet kan han bare sige han at fundet det der? smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 531
    #12   17. jun 2012 prøv at klikke på forside billedet - han er jo en total amatør, og hjemmesiden mangler fuld info om bl.a CVR NUMMER - Julie, hvordan kunne du overse det ;o) plejer du da altid at se.

men det er så et gammelt firma, så det er jo altid noget
    http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=12315104

• #14   17. jun 2012 send ham en regning for brug at dit foto, og vil han ikke betale kan du fortælle du vil gå vidre med sagen, det har jeg gjort ved dem der ikke har betalt for brug af mit arbejde

• #15   17. jun 2012 Han må ikke bruge de billeder du har taget uden at have fået lov

• #16   17. jun 2012 Aftal da en pris du vil ha for det. Billedet kan næppe krænke dig sådan som du linker til det smiley

• #17   17. jun 2012 hold op hvor havde jeg været så pisse ligeglad.

kan du ikke bare se det fede i at du er på forsiden af hans online butik?

men bevares. hvis du mener at du skal malke ham for det så gør det dog.

du føler dig næppe særligt krænket.

• #18   17. jun 2012 hvad med bare spøge ham om han vil fjerne det hvis det er sådan et gigantisk problem

• #19   17. jun 2012 næe siger heller ik jeg føler mig krænket.. spørg så ment bare ind til hvad man bød gør

• #20   17. jun 2012 Peter. Sådan set kan du bare melde det til politiet

Hvis det er stefan's eget billede. Så har han ophavsretten over billedet.

Hvis det er en anden der har taget billedet. Så skal han faktisk spørge om lov først når det skal bruges på denne måde smiley

• #21   17. jun 2012 Hvis du vil have det fjernet, så send ham en høflig mail.

han behøver ikke være et scum, det er jo blot for at have nogle billeder af hans vare i brug. Det kan være han har troet du vidste han ville bruge dem, og I dermed ikke har været enige om vilkårene.

Jeg er sikker på at han fjerner dem, hvis du sender en mail hvori du fortæller at du er ked af at han bruger billederne af dig på sin hjemmeside smiley

• Tina H
    Tina H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 131
    #23   17. jun 2012 Utroligt man skal svine hinanden til for at hjælpe en anden :-)..

• #24   17. jun 2012 Peter. Jeg ved ikke hvem der ligefrem er en klovn her.

Du sidder og siger at fordi man har kørt bil i 20 år så ved man også alt om færdselsloven.

Har man været dørmand i 10 år så ved man også alt om straffeloven.

Så vil jeg gerne spørge dig. Hvor mange gange har du anmeldt sådan en sag til politiet siden du ved de ikke vil ta sagen op?

Jeg har selv haft fat i politiet og advokater da en stjal min video uden tilladelse. Han kom dog på bedre tanker da min advokat skrev til ham. Min advokat sagde at det var af særlig grov karakter. Så de anbefalte mig at søge erstatning. Mit ønske var nu bare at video'en kom af nettet. Det kom den så også smiley

Det er IT Politiet der ordner de sager. Det har intet at gøre med om gadebetjenten har travlt med folk der bliver røvet osv.

Du føre dig bare rigtig frem bagved pc skærmen hva. Lær da at snakke ordenligt til folk.

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #25   18. jun 2012 peter K din spasser, nu du sidder der og er så klog, så tag dog lige og bevis alt det fis du sidder og fyrer af istedet for bare at sidde der og svine folk til, du fatter tilsyneladende ikke en meter af noget som helst

• #28   18. jun 2012 Peter. Ja det er MIN advokat. smiley

Du får lige en udstemme fordi du ikke kan snakke ordenligt.

• #32   18. jun 2012 Øhhhh får du det da til at lyde som om jeg er vigtig ved at jeg siger det er min advokat?

Jeg skal også til MIN tandlæge i næste månede.

Du må generelt bare være dum hvis du kan få det til at lyde forkert. Hvordan skal jeg ellers sige det så du fatter det.

Jeg spurgte den advokat jeg er tilknyttet og bruger. Er det bedre for en der har ondt i røven over jeg kalder det min advokat. Hva det også er. smiley

Kommentér på:
Billede af mig, på hans hjemmeside?

Annonce