Billede af mig, på hans hjemmeside? {{forumTopicSubject}}
Da jeg sidste år brækkede foden bestilte jeg sådanne en pose på en internet side , man kunne tag ud over gipsen så den ikke blev våd, tror det var en ny side, så han der har siden skrev at vi godt måtte skrive tilbage hvordan det gik med den, og evt sende et par billeder med, vi stod og skulle på sommer ferie, så det bar bare skønt man kun kom i vandet.
nå men så her igår opdagede vi tilfældig vis at han bruger billede af mig 2 steder på han hjemmeside, det må han sku da ikke uden tilladelse?
ber jeg ham om slette det, kun jeg da forstille mig han gør det, eller skal det bare meldes?
( billedet er det hvor jeg ligger i poolen )
http://www.smifa.dk/shop/frontpage.html
http://www.smifa.dk/shop/badebeskytteren-25s.html
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 97
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 153 Svar: 270
men kun da være fedt at få penge pr klik, meen går han nu nok ik med til.
Men det forside billede, det er jo ik bare et alm billede, det er jo en video/flash, og også billeder af andre
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 317
Men hvis du har billedet på facebook, mister du alle rettigheder på billedet. Så princippet kan han bare sige han at fundet det der?
feb 2009
Følger: 1 Svar: 531
men det er så et gammelt firma, så det er jo altid noget
http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=12315104
feb 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 504
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 2.197
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Fotoprofiler: 1 Emner: 176 Svar: 6.122
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 421
kan du ikke bare se det fede i at du er på forsiden af hans online butik?
men bevares. hvis du mener at du skal malke ham for det så gør det dog.
du føler dig næppe særligt krænket.
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 148
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 153 Svar: 270
feb 2007
Hvis det er stefan's eget billede. Så har han ophavsretten over billedet.
Hvis det er en anden der har taget billedet. Så skal han faktisk spørge om lov først når det skal bruges på denne måde
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 538
han behøver ikke være et scum, det er jo blot for at have nogle billeder af hans vare i brug. Det kan være han har troet du vidste han ville bruge dem, og I dermed ikke har været enige om vilkårene.
Jeg er sikker på at han fjerner dem, hvis du sender en mail hvori du fortæller at du er ked af at han bruger billederne af dig på sin hjemmeside
maj 2012
Følger: 1 Svar: 131
feb 2007
Du sidder og siger at fordi man har kørt bil i 20 år så ved man også alt om færdselsloven.
Har man været dørmand i 10 år så ved man også alt om straffeloven.
Så vil jeg gerne spørge dig. Hvor mange gange har du anmeldt sådan en sag til politiet siden du ved de ikke vil ta sagen op?
Jeg har selv haft fat i politiet og advokater da en stjal min video uden tilladelse. Han kom dog på bedre tanker da min advokat skrev til ham. Min advokat sagde at det var af særlig grov karakter. Så de anbefalte mig at søge erstatning. Mit ønske var nu bare at video'en kom af nettet. Det kom den så også
Det er IT Politiet der ordner de sager. Det har intet at gøre med om gadebetjenten har travlt med folk der bliver røvet osv.
Du føre dig bare rigtig frem bagved pc skærmen hva. Lær da at snakke ordenligt til folk.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
feb 2007
Du får lige en udstemme fordi du ikke kan snakke ordenligt.
feb 2007
Jeg skal også til MIN tandlæge i næste månede.
Du må generelt bare være dum hvis du kan få det til at lyde forkert. Hvordan skal jeg ellers sige det så du fatter det.
Jeg spurgte den advokat jeg er tilknyttet og bruger. Er det bedre for en der har ondt i røven over jeg kalder det min advokat. Hva det også er.
Billede af mig, på hans hjemmeside?