{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Træning, protein bar VS slik? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg aner ikke om i ved dette med det undre mgi virkeligt. Jeg er jo begyndt at træne meget og har fået at vide at efter træning hvis jeg føler mig sukkertør/slik sulten skal jeg spise en protein bar.

Men hvad kan de som "alm" slik som f.eks en marsbar ikke kan?

Der er 350 kalorier i en mars bar.
Men der er 425 klorier i en protein bar?

Hvordan er det så lige den er sundere? :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning, protein bar VS slik?
  • #1   5. jun 2012 Uden at være den store ekspert så indeholder protein bare sjovt nok protein og mars indeholder kulhydrater osv smiley



  • Brian V
    Brian V Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #2   5. jun 2012 Måske fordi der er protein i en proteinbar?

  • #3   5. jun 2012 Men hvd er det heeeelt præcist lige at protein er/gør?

    Og ja jeg er virkelgit n00b I know!


  • #4   5. jun 2012 Protein er det der bygger muskler

  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #5   5. jun 2012 Google det dog og du vil finde besvarelsen på dit spørgsmål mindst 1.000.000 gange.

  • #6   5. jun 2012 Håber lidt det her læsen vil hjælpe lidt på din viden omkring kost. http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html


  • #7   5. jun 2012 Så er faktum bare at en protein bar faktisk er slik og på ingen måde noget man burde indtage.

  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #8   6. jun 2012 Når du siger proteinbar, så mener du de der latterlige dyre proteinbars der bliver solgt til 20 kr+ pr. stk, ikk?

    Det er sundere end en marsbar. (Dog er der mange faktorer der spiller ind).

    Konklusionen er: Hold dig fra dem smiley

    Hvis du føler dig slik sulten, så må du bare sige til dig selv at det ikke er godt med alt det sukker? Hvis du bliver sliksulten, så tror jeg ikke på at du tager din træning seriøst ellers er du lige startet. Fordi efter et godt stykke tid, så mister du lysten.

    Sukker er ikke noget kroppen har brug for. smiley Det er bare noget den selv tror og vi bilder os selv ind.

    Drik noget vand eller mælk, når du får sådan en trang.

    Men igen, kommer jo også an på, hvad du spiser i løbet af dagen? Så du kan jo sagtens spise en bar engang i mellem, det sker der ikke det store ved. Man hvis vi siger at du har været nede og træne og "tabt" 500 kcal og så du lige kyler sådan en bar ned, så har du faktisk lige ødelagt dit træningspas.

    Men igen, hvis du ser det ud fra din hele dag, hvordan du indtager henholdsvis protein, kulhydrat og fedt. Så er det måske godt nok?


    Men træner du for at blive større eller for at tabe dig?


    Men for at svare på dit spørgsmål, så kommer det an på, hvordan du mener sundere? smiley


Kommentér på:
Træning, protein bar VS slik?

Annonce