{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig med kostume
  • #1   29. maj 2012 Der er selvfølgelig altid den nemme, at komme som civilbetjent eller nudist.

    Du kan også finde noget gammelt tøj, klippe lidt i det så det ser laset ud, og så komme som hjemløs. Hvis du så kunne male nogle tænder sorte så det ser ud til de mangler, ville det være perfekt.


  • #2   29. maj 2012 Det er vist lidt for nemt smiley den med hjemløs vil jeg tænke over smiley

  • Ludvig *
    Ludvig * Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 623
    #3   29. maj 2012 Hvis du er dreng, så lån da en af din mors kjoler og højhælede sko.

  • #4   29. maj 2012 Hahahaha det kan jeg sku ikke jeg er dobbelt Så stor som hun er (hun er meget lille ;))

  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #5   29. maj 2012 Så et hjemmelavet ghost-buster kostume, som faktisk var ret sejt..
    Det er super nemt:
    En maledragt (de der hvide papirs-nogle), en mørk rygsæk ,en støvsugerslange ud af rygsækken og så et ghost-buster logo klipset på passende steder.. smiley


  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #6   29. maj 2012 Hvis du bor i eller tæt ved en større by burde der være en butik der sælger kostumer/udklædning i alle afskygninger.

  • #7   29. maj 2012 Jeg bor tæt ved Horsens smiley

  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #8   29. maj 2012 Jeg bor selv i Horsens, men er nytilflyttet, så ved ikke om der ligger noget her. Men er sikker på du kan finde noget i Århus.

Kommentér på:
Hjælp mig med kostume

Annonce