{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Har jeg ikke ret til at vide det? {{forumTopicSubject}}

Jeg flyttede for nyligt i et lejet hus med min søn. Fik så at vide i dag at min vens onkels kone har hængt sig i soveværelset for nogle år siden. Og jeg fandt og også selv den bjælke hun har hængt sig i fordi malingen er skrabet af ovenpå og der sidder små tråde fra et reb i sprækkerne der hvor malingen manglede. Jeg syntes da det er meget forkert af udlejer ikke at informere om det. Men har jeg krav på at få sådan noget at vide?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har jeg ikke ret til at vide det?
  • Kim L
    Kim L Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 61
    #1   25. maj 2012 Nej, det har du ikke....

  • #2   25. maj 2012 Det tror jeg ik du har ret til nej. De fleste steder er der vel folk der er døde på den ene eller den anden vis.
    Der hvor min mor bor hængte den gamle lejer sig også. Vi fandt ud af det pga naboerne. Men det er ik et krav at man får det afvide. Det er jo ikke noget der sker noget ved.


  • #3   25. maj 2012 Hvilken forskel skulle det gøre? Lejlighedens brugs værdi er hverken højnet eller mindsket. Naturligvis er der ingen oplysnings pligt om den slags, lige som du ikke har pligt til at få at vide hvilke mennesker der nu har haft samkvem der, og andet. Det er helt uden betydning for lejemålet

  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #4   25. maj 2012 Jeg er heller ikke helt med på, hvorfor du skulle have ret til at vide det? smiley

  • rene n
    rene n Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 76
    #5   25. maj 2012 Hvorfor skulle du have ret til det ? Hvis det er så stort et problem og du føler at du er blevet svigtet så flyt da !!

  • #6   25. maj 2012 Din vens onkels kone? xD

    Det kan da være pisse ligemeget..
    Kan aldrig se det kan blive dit problem..


  • #7   25. maj 2012 Syntes da det er lidt skummelt at lige over min hovedpude er der en dame der har hængt sig. Hvis han havde sagt det havde jeg nok lige flyttet min seng om ikke andet :-\

  • rene n
    rene n Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 76
    #8   25. maj 2012 Skummelt ? Det havde været skummelt hvis hun hang der endnu...men kan ikke se hvad problemet er nu

  • #9   25. maj 2012 Det mener jeg ikke du har ret til nej :)! skulle de også ha oplyst mig at min lejlighed åbenbart var en mega hashbule før jeg flyttede ind? næh.. det har jeg så fået at vide af folk efter jeg er flyttet ind, men ville da ha været underligt hvis udlejer havde fortalt mig det.. ligegyldig information

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #10   25. maj 2012 Skummelt?

    Det er de færreste lejligheder man kan flyttet ind i , hvor der ikke har lagt en død person på et eller andet tidspunkt.

    Så længe den afdøde ikke ligger der når du flytter ind, er det ligegyldigt.

    Det korte svar om du har krav på at vide det. Nej.....


  • #11   25. maj 2012 looool

    Og hvilken forskel skulle det gøre?
    Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad, medmindre man ku få lettet huslejen (hvilket nok ikke er muligt...!)

    Er du bange for hun kaster forbandelser over dig og dit barn, eller er det fordi det spøger?
    Hvis det spøger havde jeg hørt om der ikke var lidt kroner og spare, ellers er det jo ligegyldigt?!


  • #12   25. maj 2012 Ej okay må nok også sige det er lidt skummelt at finde rebstumper og strik mærker og så sove lige nedenunder det smiley Hvad med at flytte sengen?

  • #13   25. maj 2012 julie H

    ville du ikke fortrække ikke at vide det? :S


  • #14   26. maj 2012 Så ville jeg da foretrække ikke og vide det.

    Men nu du gør.
    Så ville jeg (hvis jeg var i dit sted) bare bruge det som en god historie når der var gutter og gutinder på besøg til bajer og hvad der ellers høre til :-).


  • #16   11. okt 2012 Jeg vil kræve pris afslag i huslejen..

    I det mindste få det malet.. Og så en voodoo dame ud og se om der er en fanget sjæl smiley


  • #17   12. okt 2012 du ville blive overrasket over hvor mange folk der dør i eget hjem, nej det har du overhoved ikke krav på eller behov for at vide:)

Kommentér på:
Har jeg ikke ret til at vide det?

Annonce