{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

At blive snydt, kan man gøre noget?? {{forumTopicSubject}}

For nogle uger siden købte jeg et par støvler, jeg overførte pengene, og hun sagde hun sendte dem et par dage efter...

Men da jeg intet har modtaget og hun påstår hårdnakket at de er sendt, ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ved det?
-Eller kan man overhovedet gøre noget?

Det er vel påstand mod påstand ?

Heldigvis betalte jeg ikke ret meget, men det er da stadig pisse surt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blive snydt, kan man gøre noget??
  • #1   22. maj 2012 Du har ikke fået et billede af track & trace nummeret som ALTID følger med når man sender en pakke?

    Hvis hun ikke kan give dig det, så har hun ganske enkelt ikke sendt pakken i og med at den seddel det står på, er HENDES eneste bevis på at støvlerne var hendes, hvis posten skulle midste dem.

    - Ellers ja, det er bare påstand mod påstand, og jeg tror politiet har vigtigere ting at tage sig af. Tvivler stærkt på de vil gøre noget ved det. :S


  • #2   22. maj 2012 Man får ikke track and trace hvis man vælger at sende som brev-post hvilket i visse tilfælde kan være billigere.

  • #3   22. maj 2012 brev-post, så skal det da være nogle meget små støvler
    hvis du ellers er sikker på du er blevet snydt så meld hende til politi og det sted hun har haft annoncen i, det kan være du ikke er den første hun har snydt


  • #4   22. maj 2012 ring til politet. det er det eneste du kan gøre

  • #5   22. maj 2012 de gør ingenting.. det så man jo i tv for nylig

  • #6   22. maj 2012 jo politiet gør noget i hvert fald her i odense, ved ikke hvordan det er i øst jylland, men det er altid godt at melde det så det er registret og de kan se om der har været anmeldelser på hende før

  • #7   22. maj 2012 Det kan jo godt ske at hun har sendt den som Maxi brev.. Det er billigere end pakke, men man får hverken track og trace nummer og derved kan pakken lettere bliver væk og i så fald kan man ikke gøre noget.. Hvorimod man med et track og trace nummer er forsikret

  • #8   22. maj 2012 Hvis man ikke vil ende i den situation, skal man ALTID betale for at få sine vare sendt som pakke og ikke som maxibrev. men det koster ekstra.

    Hvis jeg sælger noget og kunden/modtageren ikke specifikt har bedt og betalt for en pakke leverance så bliver alt sendt som brev. uden garanti for at det kommer frem ( skal siges at jeg kun har hørt fra 1 som ikke havde modtaget i langt over 500 forsendelser )


  • #9   23. maj 2012 der stod bare i avisen at de priotere røverier og voldtægter højere end folk der bliver snydt for 300kr

Kommentér på:
At blive snydt, kan man gøre noget??

Annonce