{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Post danmark hjælp? {{forumTopicSubject}}

jeg bestilte en pakke for nogle dage siden, trykket så på track & nr in her idag og ser at der står " pakken er udleveret til privat kl 12:30" ingen i min famili har været hjemme der, pakken er ikke stilt nogen steder, og jeg har ikke fået sådan et seddel man plejer at få vis postbudet har været forbi, om at ens pakke er på posthuset.

nogen der har prøvet det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post danmark hjælp?
  • akvarie a
    akvarie a Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #1   7. maj 2012 Posthuset kan vel fortælle hvem der har skrevet under på pakken er modtaget ?

  • #2   7. maj 2012 kan man gå ned med sit track&trace nr og høre dem ad?

    post huset har lukket for idag, også kundeservice er lukket, så kan først rignen engang imorgen


  • #3   7. maj 2012 tjek din mails igennem, da jeg bestilte mit kabinet skulle jeg tage et kopi med af en mail og så billed id

  • #4   7. maj 2012 har lige kigget igen nu her. og på track og trace står der min pakke er leveret på det lokale posthus.

    hvordan kan de skrive udleveret til privat og nu er den på det lokale posthus, den postman må da være høj på et eller andet


  • #5   7. maj 2012 De kan sagtens skrive udleveret til Privat, ved at den er leveret på posthuset. Men nogengange så er post danmarks T&T ikke til at finde ud af...

Kommentér på:
Post danmark hjælp?

Annonce