{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.613 visninger | Oprettet:

post danmark hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg afventer en pakke og ved den er sendt afsted fra fik track & trace nummer.

Har ikke modtaget pakken endnu og min track / trace fortæller følgende på post.dk

7. februar 2012 02:08 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter

8. februar 2012 06:46 Ankommet til omdeling 8620 Kjellerup

8. februar 2012 06:55 Udleveret til privat

Nogen der kan fortælle den der "udleveret til privat betyder", for har intet fået


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  post danmark hjælp
  • Tommy T
    Tommy T Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
    #1   8. feb 2012 det betyder den er afleveret ,

    om den så er leveret forkert er jo ikke til at sige
    skynd dig at tage fat i post dk imæds postbudet måske stadig kan huske pakken

    vh
    tommy


  • #2   8. feb 2012 tak


  • #4   8. feb 2012 Det kan også være den er udleveret til et posthus tæt på dig? Men så burde de sende dig et brev om det smiley
    Har selv lige bestilt nogle sko hjem, hvor jeg ellers bad om at få det leveret privat, men de havnede på posthuset idag, hvor jeg kan afhente dem smiley
    Så din pakke er nødvendigvis ikke sendt til en forkert.


  • #5   8. feb 2012 ^^

    Hvis man selv skal hente den på posthuset, fremgår det af track and trace info'en at det er en pakke uden omdeling


  • #6   8. feb 2012 nå okay smiley
    På den side jeg købte mine sko, fremgik der ihvertfald ingen info om det smiley Jeg fik derimod bare en kvittering fra posthuset sendt til min adresse.


  • #8   8. feb 2012 Bor i hus, har tjekket om de satte den i garagen, og nej. Har tilmed fået en kvittering tilsendt fra selve posthuset om at min pakke ankommer idag d.8/2 og kan afhentes imellem 10-17 smiley Så jeg er skam helt sikker smiley

  • Hardcore _
    Hardcore _ Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 349
    #10   8. feb 2012 Den gang jeg bestilt for 3000 kr. elektronik fik jeg det heller ikke.
    Kunne se på track and trace at den var blevet afleveret, så ringede jo ind med det samme for at høre. De siger at den var blevet afleveret.

    Vores nabo kommer så ind og spørg om jeg havde bestilt noget, og siger jo så ja.
    De havde så afleveret den ved hende, fordi ingen var hjemme ved os.
    Hun tog så imod den uden at skrive under på noget, eller noget andet i den still for den sags skyld.

    Fik så heldigvis mine vare, men forhelvede man, havde vi ikke snakket med vores nabo, havde jeg ikke fået dem før en masse bøvl, og det ville sikkert tage uger, hvis ikke måneder.

    De bryder reglerne engang imellem, og vi har nogle venner af familien der har været ude for det samme.


Kommentér på:
post danmark hjælp

Annonce