{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Tænker i på baggrunden på billeder? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Kom til at tænke på hvor man der tænker over hvad der er på de billeder de ligger ud på nettet. Jeg tænker på, om i tænker over fx rod, private ting, ting der kan "afsløre" hvor i bor, værdifulde genstande osv. Jeg tænker både på FB, salgs annoncer på fx DBA, billeder her inde i fotoprofiler osv?. Jeg synes ofte jeg støder på billeder herinde, hvor der virkelig er roddet og en enkel gang hvor flere billeder har afsløret et direkte klamt hjem (IMO).

Men er det noget i tænker over, når i ligger billeder på nettet, eller er i ligeglade med hvad folk kan se?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænker i på baggrunden på billeder?
  • #2   6. maj 2012
    Baboom's Røvhul . Psychic??

• #3   6. maj 2012 Tænker ikke så meget over hvis der er rodet, kun hvis det ekstremt selvfølgelig.
    Tænker mere over hvorfor der er så mange der er på toilettet eller i bad, når de skal tage et billede - det virker bare... dumt?

På dba eller andre steder, hvis jeg skal sælge noget, så gør jeg sådan at det jeg skal sælge er det eneste i billedet - eller hvis det er stort, så bare rydde op rundt om det (hvis der er rodet)

• #5   6. maj 2012 Tænker da helt sikkert over det, men nu er der som regel altid ryddet op her så det er ikke et problem... Og kan tit undre mig over at folk ikke rydder lidt op inden de tager billeder og smider dem på nettet.. At folk overhovedet vil være bekendt at vise de bor i en "svinesti" og billeder taget på toilettet, så luk dog lige brættet ned så man ikke glor lige ned i et beskidt lokum, det er da for klamt ;-/

Kommentér på:
Tænker i på baggrunden på billeder?

Annonce