{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.912 visninger | Oprettet:

Daniel H
Daniel H
Tilmeldt:
26. nov 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22

Beats by dr. Dre headset {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har erfaring med denne hjemmeside?

(link fjernet)

For den er satme billig i forhold til alle andre, er det deres officielle side? Er det fake?

Any idea?? smiley

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beats by dr. Dre headset
  • #1   1. maj 2012 Jeg ville ikke handle der. Solo HD koster 900kr og i Fona koster 1899kr. Lidt mærkeligt at de skulle være så meget billigere.

  • #2   1. maj 2012 Man er da godt naiv hvis man tror den side er troværdig.

  • #3   1. maj 2012 Fake det hele smiley

  • * *XL* *
    * *XL* * Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Svar: 5
    #4   1. maj 2012 Tjekker man "Om Os", ligner det noget der er skrevet, og så oversat i Google Translate.

  • #5   1. maj 2012 Mathias L >>

    Nej det er de bestemt ikke i forhold til andre høretelefoner i den prisklasse.


  • #6   1. maj 2012 +1 Martin. Har aldrig hørt noget så ringe som beats. Mine Marshall der koster det halve af Solo spiller væsentligt bedre.

  • #7   1. maj 2012 Ja for de penge kan man næsten få et par Denon AH-D2000 som spiller i hvert fald dobbelt så godt som det Dre møg.

    Men sådan er det jo med alle de designer produkter, folk det køber dem, gør det for at vise dem frem og ikke for at få kvalitet.


  • #8   1. maj 2012 Okay Mathias.

    Et råd til dig, læs lidt rundt omkring på nettet omkring dine elskede Dre inden du begynder at nedgøre nogle som tydeligvis ved mere om emnet end dig. Du sammenlignet dine med noget lort med 7.1 i, prøv med noget ordentligt noget i stedet for.


  • #9   1. maj 2012 Beats spiller som lort. De er overpriced og overhyped. Køb noget kvalitet i stedet, du vil blive så meget mere glad for det!

  • #10   1. maj 2012 Mathias
    Er det trolling? Hahaha fordi du har fundet et eller andet lorte headset med påskrevet 7.1 er det så godt? Nej det skal være 2.1 altså stereo headset til MUSIK. Og Beats er lort til PENGENE, havde de kostet 500 kr havde de været gode, men ikke når de koster 2500, så er der så mange bedre alternative.


  • #11   1. maj 2012 Mathias, nu har jeg tilfældigvis lavet en heads-on sammenligning med samme musiknumre og samme afspiller, med både Beats Solo og mine egne Marshall Major - jeg var i hvert fald ikke i tvivl om hvad der var bedst. Beats er groft sagt hovedtelefonernes svar på Cerwin Vega - ikke den bedste lydkvalitet og en kæmpe overvægt af bas. Til prisen er de ganske enkelt for dårlige.

  • Daniel H
    Daniel H Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22
    #12   6. maj 2012 Så kom med et ordenligt kvalitets mærke som også ser gode ud smiley !?

    Jeg er frisk på at kigge på noget andet, min far er elektronik tekniker og siger det samme som de fleste af jer, at lyden ikke er god i forhold til hvad der kan findes andre steder til andre penge? smiley


  • #13   6. maj 2012 Skal de bruges til computeren eller er det on the go?

    Skal de være åbne eller lukkede?


  • #14   6. maj 2012 Alt på den side er fake.

  • #15   6. maj 2012 Fanny Wang har lidt af det samme design og spiller rimeligt fornuftigt, men de skal i hvert fald prøves før køb. Selv den helt store model er for lille til mit hovede, og det er ikke fordi mit hovede er enormt smiley

  • #16   6. maj 2012 C neffetS * PIV *:

    Er Fanny Wang et kendt mærke? Og er de kopi af Beats by Dre eller er Beats by Dre kopi af dem, for de ligner da godt no hinanden 100%. smiley


  • #17   6. maj 2012 'Danish Krona', alting er oversat i Google Translate:

    "Som en online-forretning platform primært detailhandel, giver vi vores købere med en effektiv og overskuelig indkøb, der dækker alle faser af den internationale forsyningskæde og strømlining handel kanaler. Også velkommen engroshandel!"

    Hvis du bare vil af med dine penge kan du ligeså godt sende dem til mig.


  • #18   6. maj 2012 Desuden ville jeg ikke røre Beats. Køb noget AKG eller Denon i stedet hvis du vil op i den prisklasse.

    AKG K-240 Studio koster efterhånden kun 700kr og spiller væsentligt renere og bedre.


  • #19   6. maj 2012 Vil give dig ret i at de ligner hinanden utroligt meget, men det er ikke kopi hverken den ene eller anden vej rundt. Jeg kender ikke meget til Fanny Wang, men har lyttet til dem et par gange, og synes de er ganske fine - men da de ikke sidder ordenligt på mit hovede, har jeg dem ikke selv.

  • #20   6. maj 2012 (link fjernet)

    Seems legit.


  • #21   6. maj 2012 Det virker som at villy søvndal, har prøvet på at skrive engelsk smiley

  • #24   7. maj 2012 Brug nu jeres penge på noget andet, det er crap, tænk på alle de penge de bruger på markedsføring, det betaler i for. Beats by dre overspiller bare bassen, derfor i synes det lyder godt. Det er det samme med skullcandy, magen til lorte headset skal man lede længe efter.

  • #25   7. maj 2012 Og som René siger, AKG laver satme nogle gode headset.
    AKG er ejet af Harman, som ligeledes ejer Harman Kardon og JBL.


Kommentér på:
Beats by dr. Dre headset

Annonce